مربی تیم ملی کایاک‌ قایقرانی گفت: سه ورزشکار از میان شرکت کنندگان در اردوی تیم ملی برای حضور در کاپ یک پرتغال انتخاب شدند.

اقلیمی: اسامی ورزشکاران اعزامی کاپ یک اعلام شد/ هدفمان گرفتن سهمیه در سه قاره است ایرج اقلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شش نفر از ورزشکاران مرد 

بزرگسالان زیر نظر من مشغول به تمرین هستند که دوشنبه سه نفر از آنها را برای کاپ یک پرتقال اعزام خواهند شد و سه نفر دیگر برای کاپ 2 و 3 جهانی خود را آماده می‌کنند.

 وی افزود: عادل مجللی نیز در لهستان مشغول ادامه تمرینات با مارک پلو خ است تا از آنجا به مسابقات کاپ یک پرتقال اعزام گردد .

اقلیمی در ادامه بیان داشت: سه ورزشکاری که دوشنبه عازم کاپ یک هستند شامل علی آقا میرزایی، فرزین اسدی و سعید فضل اولامی باشند که امیدوارم برای حضور در قهرمانی جهان در اواخر مرداد ماه به یک نتیجه خوبی برسیم.

مربی تیم ملی کایک قایقرانی در خصوص اهداف در نظر گرفته شده برای حضور در این مسابقات گفت: هدف ما ارزیابی تیم نسبت به تیم‌های آسیایی مخصوصا تیم های سه قاره آمریکا، آسیا و اقیانوسیه است چون برای انتخابی جهان باید این سه قاره سهمیه بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، اردو ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار