روی هاجسون سرمربی تیم فوتبال انگلیس طی پیغامی به مناسبت آغاز سال نو میلادی به همه هواداران این تیم وعده داد سه شیرها در بازیهای یورو 2016 به یک رقیب جدی و سرسخت تبدیل می‌‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، ناکامی تیم ملی فوتبال انگلیس در بازیهای جام جهانی 2014 انتقادات فراوانی را متوجه این تیم و روی هاجون انتخابی یورو 2016 و عملکرد قابل قبول تیم ملی انگلیس نشان داد، آنان در مسیر جبران ناکامی‌های گذشته قرارگرفته‌اند.

روی هاجسون در پیغام شب سال نو به هواداران فوتبال انگلیس وعده داد: ما چشم به آینده دوخته‌ایم و نه تنها به رقابت‌های یورو 2016 صعود می‌کنیم بلکه قصد داریم به یک رقیب جدی و سرسخت برای دیگر تیمهای حاضر دراین بازیها تبدیل شویم.

هاجسون در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: قصد دارم به تلاش‌هایم برای کمک به بازیکنان تیم ملی انگلیس در جهت قرار گرفتن در مسیر پیشرفت کمک کنم. شاگردان من هم‌اکنون در آمادگی 100 درصد به سر می‌برند و قادرند ادامه بازیهای انتخابی یورو 2016 را با پیروزی پشت سر بگذارند.

لازم به ذکر است، تیم ملی انگلیس تمام 6 بازی انجام شده پس ازجام جهانی اعم ازدوستانه یا انتخابی یورو 2016 را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

آخرین مرتبه که هاجسون توانست بازیکنان تیم ملی انگلیس را گرد هم جمع کند به بازی دوستانه مقابل اسکاتلند بر می گردد که 7 هفته قبل در گلاسکو انجام شد. وی خواستار برنامه ریزی درست واصولی اتحادیه فوتبال انگلیس برای انجام بازیهای باشگاهی و ملی شد تا مربی فرصت بیشتری برای گذراندن با شاگردانش داشته باشد.

وی در این باره گفت: از کارکردن با اعضای تیم فوتبال انگلیس لذت می برم و در شرایطی که دور از آنان هستم دلم برایشان تنگ می شود. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای دور هم جمع شدن بازیکنان تیم ملی تعیین نشده، اما می دانم این موضوع تا ماه مارس ممکن نخواهد شد.  

چهار ماه دوری بازیکنان و سرمربی تیم ملی از یکدیگر می تواند تاثیرات منفی داشته باشد.
از بازیکنان جوان استفاده می کنم.

روی هاجسون اطمینان داد گرایش وی در سال 2015 استفاده از استعداد‌های جوان است پس به طور جدی بازیهای دنی و لبک، کلوم چامبرز، کریس اسمالینگ، رحیم استرلینگ و ... را پیگیری کرده و از اینکه در تیمهای باشگاهی به آنان فرصت بازی داده می شود بسیار خوشحال است.

هاجسون گفت: حضور آنان در تیم ملی باعث می شود جایگاه ثابتی در تیم‌های باشگاهی پیدا کنند. ما شاهد اعلام بازنشستگی ملی تعدادی از ستاره‌های تیممان پس از جام جهانی بودیم، شرایط ایجاب می کند بر روی بازیکنان جوان سرمایه ‌گذاری کرده وآنان را برای حضور در رقابت‌های مهم اروپایی وبین‌المللی آماده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: هاجسون ، انگلیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار