رئیس موسسه آموزش علمی – کاربردی مهارت گفت: آئین نامه تاسیس مقاطع تحصیلات تکمیلی در شورای برنامه ریزی این موسسه به تصویب رسیده است.

غلامحسین حسینی نیاز، رئیس موسسه آموزش علمی – کاربردی مهارت در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در خصوص برنامه‌های این نهاد برای ایجاد مقاطع تحصیلی بالاتر گفت: در خصوص ایجاد رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد با برنامه ریزی دقیق در حال فعالیت هستیم که در این راستا آئین نامه‌ای برای تاسیس مقاطع تحصیلات تکمیلی در شورای برنامه ریزی موسسه علمی – کاربردی مهارت به تصویب رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در واقع به دنبال ایجاد مهندسی فناوری ارشاد و کارشناسی حرفه‌ای هستیم. به این صورت که بنگاهی اقتصادی برای اجرای طرح‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای خود از دانشگاه کمک می‌گیرند.
 
رئیس موسسه آموزش علمی – کاربردی مهارت خاطرنشان کرد: این طرح‌ها زیر نظر استادان دانشگاه یا مهندسان شرکت به چندین طرح کوچک تر تقسیم می‌شوند و هر کدام از دانشجویان اجرای یک طرح را به عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد بر عهده می‌گیرد و در صورت به نتیجه رساندن طرح خود نمره پایان نامه و مدرک خود را اخذ می‌کنند.

حسینی نیا تاکید کرد: مدل اجرای این نوع کارشناسی ارشد در حال حاضر برای 10 رشته تعریف شده و مورد استقبال مراکز بین المللی آموزش‌ فنی و حرفه‌ای نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تحصیلات ، تکمیلی ، اموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار