اعضای تیم استقلال از رفتار و برخورد مسلمان ابراز دلخوری شدید کردند و مدعی شدند که وی با استقلالی‌ها بسیار غیر حرفه ای رفتار کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مسلمان که مدتهاست از حضور در تیم استقلال صحبت می کرد و حتی با بازیکنان استقلال عکس گرفت و مدعی شد که حضورش در این تیم قطعی شده است پس از توافق کامل با مسوولان تیم استقلال و اعلام اینکه بازیکن این تیم است سرانجام راهی فولاد شد تا اعتراض استقلالیها بلند شود.

گفتنی است این بازیکن با مسوولان تیم ذوب نیز دچار مشکل شد و اعلام کرد که اعضای این تیم نیز رفتار خوبی با وی نداشتند اما این در حالی است که وی حتی به مسوولان ذوب نیز اعلام کرده بود قصد دارد هرطور شده نیم فصل را در تیم استقلال سپری کند اما این اتفاق رخ نداد.

شایان ذکر است مسوولان تیم استقلال مدعی شدند که این بازیکن مدتهاست پاسخ تلفن مسوولان این تیم را نمی داده و این در حالی است که پیش از این خود وی با اعضای تیم استقلال در تماس بوده و اوضاع را مورد بررسی قرار می داده تا وضعیت را برای حضورش در این تیم مورد ارزیابی کامل قرار دهد.

گفته می شود این بازیکن با اصرار قصد حضور در تیم استقلال را داشت اما مسوولان تیم ذوب رضایت وی را ارائه نکردند تا این بازیکن ناچار شود به فولاد برود و این در حالی است که این مهاجم پیش از این در اقدامی عجیب عکسهای خود با لباس قرمز را پاک کرده بود تا نشان دهد می خواهد با استقلال به فوتبالش ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار