یحیی توره هافبک کهنه کار منچستر سیتی خبر مصدومیت خود را تکذیب کرده و گفت مشغول استراحت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، مانوئل پیگرینی سرمربی سیتی نام یحیی توره را در میان بازیکنانی که در دیدار بعدی به مصاف برنلی می‌روند قرار نداد هر چند پیگرینی اصرار دارد هافبک توانمند تیمش به دلیل مصدومیت در شرایط ایده آل جسمانی قرار ندارد اما توره این مطلب را تکذیب کرده و در صفحه توییتر خود توضیح داد: هیچ مصدومیتی ندارم و فقط مشغول استراحت هستم.

حتی تکذیب خبر مصدومیت از جانب توره هم نتوانست پیگرینی را قانع سازد زیرا او معتقد است فقط پزشک تیم صلاحیت اظهارنظر در مورد وضعیت سلامت بازیکنان را دارد.

پیگرینی گفت: توره از ناحیه کشاله ران دچار ناراحتی است او 31 سال سن دارد و نباید مانند بازیکنان جوان تحت فشار قرار بگیرد برنامه زمانبندی بازی‌های لیگ جزیره به شکلی است که هر 48 ساعت یک بازی مهم داریم به همین دلیل بازیکنان با اندک مصدومیتی هم در معرض آسیب جدی قرار می‌گیرند.

**منچستر سیتی مهاجم مورد علاقه لیورپول را می‌خواهد

لیورپول هفته‌ها وقت بر سر به خدمت گرفتن ویلفرد بونی مهاجم گلزن سوانسی صرف کرد اما حالا سران منچستر سیتی با پیشنهادی بالاتر از 30 میلیون پوند وارد کورس رقابت با لیورپول شده و شانس موفقیت قرمزها را کاهش داد.

انتظار می‌رود سیتی در حدود 50 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن بونی هزینه کند تا بتواند ملی پوش ساحل عاجی را نزد خود آورد مهاجم 26 ساله در ازای مبلغ 19میلیون 1پوند راهی سوانسی شده بود اما حالا ارزش او نزدیک به 2برابر افزایش یافته است.

وی در 69 بازی که در لیگ برتر انگلیس انجام داده 33گل به ثمر رساند و در فهرست گلزنان صاحب نام این لیگ قرار دارد.

منچستر سیتی دارای چند مهاجم گلزن از جمله سرجیو آگوئرو، استفان جووتیچ و ادین ژکو است اما همگی با مصدومیت روبرو هستند و همین موضوع مانوئل پیگرینی را بر آن داشت تا یک گلزن جدید به تیمش اضافه کند اما مشخص نیست پس از پایان مصدومیت 3بازیکن نام برده شده کدامیک مهاجم ثابت زمین و کدامیک نیمکت نشین خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: توره ، مصدومیت ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار