برای نخستین بار روانشناسی اتومبیلرانی در حاشیه کلاس آموزشی نیمه حرفه ای مهارت های رانندگی ویژه بانوان در تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : کلاس آموزشی نیمه حرفه ای مهارت های میدانی اتومبیلرانی ویژه بانوان به مدت دو روز به میزبانی استان تهران برگزار شد.


این کلاس به همت فدراسیون اتومبیلرانی صورت پذیرفت و شرکت کنندگان از استان های تهران ، تبریز ، یزد، اصفهان و زنجان  در روزهای ۹ و ۱۰ دی ماه به مدت دوروز از ساعت 8 صبح تا 17 در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تحت آموزش مهارت های رانندگی کارگروه آموزش کمیته بانوان فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری قرارگرفتند.


سرپرست و مدرس این گروه  لاله صدیق مسئول کمیته آموزش بانوان و از قهرمانان رشته های مختلف اتومبیلرانی بود و دیگر اعضای کارگروه را خانم ها خدایی مسئول کمیته داوران بانوان ،  اژدری مسئول کمیته فنی بانوان ، جباری مسئول کمیته استعدادیابی بانوان و  سید مهدی   تشکیل می دادند که از رانندگان حرفه ای کشور در رشته های مختلف اتومبیلرانی نیز می باشند.

پس از آموزش های صورت گرفته در کلاس تئوری روز سه شنبه ۹ دی ماه حاضرین پس از آشنایی با پیست موارد فنی را آموزش دیده و در ادامه  با خودروهای فدراسیون  که با رول بار تجهیز شده بود تحت آموزش عملی قرارگرفتند.


روز چهارشنبه 10 دی ماه نیز مختص تمرینات عملی بود و با برگزاری آزمون عملی و تئوری این کلاس آموزشی به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است در این دوره از کلاس های آموزش مهارت های رانندگی برای نخستین بار شرکت کنندگان کلاس آموزشی روانشناسی اتومبیلرانی که توسط محمود لاهرودی رئیس کمیته آموزش فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ارائه شد را تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار