وحید عطارها گفت: دومین دوره کشوری آموزش مهارت های رانندگی در رشته اسلالوم با حضور مدرسان کشوری در استان یزد برگزار شد.


رییس کمیته اسلالوم هیآت اتومبیلرانی استان یزد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری کلاس آموزش مهارت های رانندگی در این رشته افزود: کلاس آموزشی مهارت های رانندگی در رشته اسلالوم از روز 4 شنبه 6 اسفند ماه با حضور مدرسان کشوری ، محسن جعفری و محبوبه مقرون  در استان آغاز شده است و تا بعد از ظهر روز 5شنبه 7 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این کلاس آموزشی 15 شرکت کننده آقا و 10 نفر خانم از شهرستان های توابع استان یزد ثبت نام کرده اند که بخش تئوری آن روز گذشته برگزار گردید و امروز نیز بخش عملی کلاس که شرکت کنندگان در خودرو به همراه مدرس اقدام به تمرین در مسیر طراحی شده در پیست می کنند برگزار شد.

میزبان برگزاری دومین دوره کشوری آموزش مهارت های رانندگی اسلالوم بودیم

وحید عطارها درباره سطح برگزاری کلاس آموزشی مهارت های رانندگی اسلالوم در یزد عنوان کرد:استان ما از پتانسیل بالایی در زمینه اسلالوم برخوردار است و در مسابقاتی که در تهران و کرمان در سال جاری برگزار شد شاهد عملکرد خوبی از رانندگان استان بودیم که گروهی از آنها نیز در کنار رانندگان مبتدی در این کلاس حضور دارند تا بتوانند سطح دانش خود را افزایش دهند.

میزبان برگزاری دومین دوره کشوری آموزش مهارت های رانندگی اسلالوم بودیم

وی افزود:  کمیته اسلالوم هیآت موتورسواری و اتومبیلرانی یزد در گذشته نیز کلاس های آموزشی در این رشته برگزار کرده بود ولی به دلیل بالاتر رفتن سطح رانندگان و پرورش چند مدرس برای استان از فدراسیون درخواست کردیم تا دومین دوره کشوری کلاس آموزشی را در شهر یزد برگزار کنند که خوشبختانه با هماهنگی های مسئولین به این کار سرعت بخشیده شد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری چنین کلاس هایی در سطح کشور روند پیشرفت اتومبیلرانی را سرعت بخشیده و باعث خلق قهرمانان جدیدی در رشته های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار