سومین جشنواره تسنیم را در شبکه بازار ببینید

شبکه تلویزیونی بازار از طریق برنامه "نمای بازار" روز جمعه مورخ 12 دی 93 سومین جشنواره تسنیم را از محل بوستان گفتگو به صورت زنده ومستقیم پوشش تصویری می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بازار دراین جشنواره آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی» ، جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها ، مسابقه عکس زن ، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی و برترین‌های بخش ابتکارات جامعه‌ محور به نمایش در می‌آیند.

بنابراین گزارش طراحی پوشش اجتماعی (مانتو، فرم اداری و چادر) و طراحی پارچه ، بخش‌های رقابتی این جشنواره هستند و در بخش فروش هم واحدهای تولیدی که محصولات آنها با معیارهای اسلامی ایرانی مطابقت دارد ، محصولات خود را در سه بخش چادر، مانتو و سرپوش بانوان به مخاطبان عرضه می‌کنند.

جشنواره تسنیم از تاریخ 9 لغایت 15 دی ماه 93 دربوستان گفتگو برگزار می شود که برنامه نمای بازار چهارمین روز این نمایشگاه را در دو نوبت یکبار صبح از ساعت 10:50 تا 11:45 و باردیگر بعدازظهر از ساعت 14:20 تا 15:25 در قاب تصویر به مهمانی چشمان مخاطبان می برد.

روابط عمومی شبکه بازار با تلفن گویای 44966100-021 و سامانه پیامک 1000010 آماده دریافت نظرها و دیدگاه های مخاطبان گرامی شبکه در رابطه با این برنامه است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار