پخش انیمیشن ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خدیجه(س) از شبکه یک

برنامه "اطلس معرفت" با نام "انتخاب درست" فردا ساعت 17 از شبکه یک به روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، برنامه اطلس معرفت به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمهدی رهنما ساختاری انیمیشن- نماخوانی دارد که در مناسبت های مختلف مذهبی و با رویکرد دینی و اسلامی پخش می شود.

بگفته تهیه کننده اطلس معرفت، این برنامه 16 دقیقه است که به موضوع ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خدیجه(س) می پردازد. محمدمهدی رهنما همچنین از پیش تولید قسمت جدید اطلس معرفت با نام داستان "هل اتی" خبر داد که به مناسبت ایام فاطمیه اول تولید و پخش می شود و برای فاطمیه دوم هم برنامه ای دیگر در دست تولید است که به موضوع شهادت فاطمه زهرا(س) اختصاص دارد. او ادامه داد اطلس معرفت از ابتدای سال 93 هر سه ماه یک انیمیشن تولید می کرد که از ابتدای دیماه تولید این مجموعه مناسبتی ماهانه خواهد شد. محمدمهدی رهنما همچنین از تولید نماخوانی ادعیه و خطبه های اهل بیت علیه السلام خبر داد و گفت: نماخوانی دعای فرج با ساختار جدیدی به زودی برای گروه معارف شبکه یک تولید می شود. تهیه کننده اطلس معرفت با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از این برنامه تصریح کرد: خیلی از داستانهای اطلس معرفت، موضوعات پیشنهادی مخاطبان برنامه است و این ارتباط دوطرفه ما در ساخت برنامه هایی با محتوا و کیفیتی بالاتر تشویق می کند. او افزود: بینندگانی بودندکه در تماس با ما، می گفتند ما نذر می کنیم اگر برنامه ای درباره حضرت ابالفضل(ع) تولید کنید، ما هزینه های ساخت آنرا برای نشر شعائر اسلامی و معرفی شخصیت والای قمر بنی هاشم متقبل می شویم و این نشانگر ارتباط خوب و احساسی بینندگان با برنامه اطلس معرفت است.

گفتنی است تاکنون از سری برنامه اطلس معرفت انیمیشن "تمام دین" بمناسبت عیدغدیرخم، "سودای باطل" بمناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، "سرّ آفتاب"، "راز یاس" و "رسالت نور" و ... از شبکه یک پخش شده است.

اطلس معرفت به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمهدی رهنما، کاری از گروه معارف شبکه یک سیما است که تا کنون 42 قسمت از این مجموعه برنامه از این شبکه به روی آنتن رفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار