مرکز فرهنگی "گوگل" اقدام به ساخت نرم افزاری جدید برای علاقه‌مندان به موزه‌ها کرده است.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از آرت نت نیوز؛ تعطیلات امسال را در خانه بمانید و به بازدید از موزه‌های سراسر دنیا بپردازید!

مرکز فرهنگی "گوگل" از برنامه های جدید خود برای ایجاد برنامه جدید تلفن های همراه هوشمند خبر می‌دهد که توسط آن می‌توانید تعدادی از بهترین موزه‌های جهان را از طریق گوشی همراه خود بازدید کنید.

تاکنون،11 موزه و موسسه فرهنگی با گوگل همکاری کرده‌اند تا مجموعه‌های خود را به نمایش عموم درآودند. از بین این موزه‌ها می‌توان به موزه هنرهای "ام ای ا"، "جی،ای،ام" ،"پالازوماداماً، موزه "ل‌هاور"،"مون د پریس" ،"ماگا" و تعدادی دیگر اشاره کرد.

برنامه جدید تلفن های همراه از تکنولوژی دید داخل خیابان گوگل بهره می‌برد و به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا از هرکجا‌ی دنیا از نمایشگاه این موزه‌ها را تجربه کنید. همچنین توسط این نرم افزار می‌توان اطلاعات صوتی و توضیحات لازم در مورد بخشهای مختلف موزه کسب کرد ، گویی راهنمای موزه به صورت مجازی شما را به بازدید از موزه دعوت می‌کند.

این اطلاعات حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت هم برای علاقه‌مندان قابل دسترسی هستند.

به گفته "رابرت تنسلی" مدیر تولید مرکز فرهنگی گوگل ، هدف از همکاری گوگل با موزه‌ها و موسسات فرهنگی سراسر دنیا ، پیدا کردن راههای جدید برای دسترسی راحت مردم به فضاهای فرهنگی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار