حجت الاسلام پناهیان میهمان ویژه هفت می‌شود

"حجت الاسلام علیرضا پناهیان" از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی قرار است در برنامه هفت درباره مسائل روز سینمای ایران، ارتباط روحانیت و سینما بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ " محمود گبرلو"  تهیه کننده و مجری برنامه سینمایی "  هفت" این هفته با کنداکتوری متفاوت  به روی آنتن شبکه سوم سیما میرود. سردبیر برنامه هفت گفتگوی ویژه اش را اختصاص به "حجت الاسلام علیرضا پناهیان" از اساتید حوزه و دانشگاه  و کارشناس مسائل فرهنگی داده است ؛ قرار است در این گفتگوی ویژه درباره مسائل روز سینمای ایران , ارتباط روحانیت و سینما بحث و تبادل نظر صورت گیرد.
 
اما پرده دوم هفت را نقد"  شیار 143 " نرگس آبیار رونمایی خواهد کرد . این فیلم که توانسته در طی اکرانش فروش قابل تاملی را هم به دست بیاورد باحضور"  آنتونیا شرکا"  و " سحر عصر آزاد"  به عنوان دو منتقد خانم مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.
 
پرده آخر هفت هم اختصاص به معرفی فیلم "  چند متر مکعب عشق " دارد . فیلمی که توانسته در جشنواره های داخلی و خارجی موفقیت های ارزنده ای را به دست بیاورد و " گبرلو " در این بخش میزبان " جمشید محمودی"  و " ساعد سهیلی " کارگردان و بازیگر این فیلم خواهد بود .
 
طبق اعلام روابط عمومی برنامه سینمایی هفت قرار است آیتم های ویژه ای مانند : از هفت تا هفت , گزارش ویژه جشنواره عمار , پشت صحنه فیلم و... در فواصل برنامه پخش شوند.
 
گفتنی است " برنامه سینمایی هفت " جمعه شب ها ساعت 23:30 به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار