قرار است بنا به اعلام مسوولان در وزارت ورزش و جوانان، استقلال و پرسپولیس بزودی واگذار شوند و در این خصوص چند استقلالی وارد ماجرا شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص خصوصی سازی دو تیم سرخابی مسوولان در وزارت ورزش و جوانان مصمم هستند و اعلام کردند که این مسئله به زودی اجرا می شود.

گفتنی است در این خصوص شرایط متقاضیان مورد بررسی قرار می گیرد و افرادی که صلاحیت این کار را دارند برای همکاری و خرید در وزارت ورزش و جوانان خود را معرفی می کنند تا شرایط و اوضاع آنها توسط مسوولان مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت فرد مورد نظر از سوی مسوولان اعلام و معرفی شود و کار خود را در تیم ها آغاز کند.

شایان ذکر است برای خرید استقلال چند نفر اقدامات لازم را انجام دادند و اعلام شده است که علی شفیعی زاده نیز یکی از این افراد است. مدیریت سابق استقلال اهواز که در خارج از کشور بسر می برد توسط برادر و دوستانش در جریان تمام امور است و قصد دارد برای خرید استقلال اقدامات لازم را انجام دهد و جزو کاندیدا باشد.

فرد دیگری که از وی نام برده می شود علی فتح اله زاده و دوستانش هستند که قرار است با مشارکت و همکاری یکدیگر برای حضور در استقلال اقدامات لازم را انجام دهند و این تیم را خریداری کنند.

شنیده می شود پس از این دو، علی انصاری نیز نیم نگاهی به خرید استقلال دارد و تمام شرایط این افراد توسط مسوولان در وزارت زیر ذره بین قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار