رونمایی از طرح جامع مسکن و افتتاح فاز اول مسکن ویژه تهرانسر از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران حوزه مسکن این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله
افتتاح 530 واحد مسکن ویژه در تهرانسر بود.
براساس این گزارش
مسکن ویژه تهرانسر نقطه امید دهک‌های میانی جامعه شناخته شد

مسکن ویژه تهرانسر با 2310 واحد مسکونی توانست نقش موثری در خانه‌دار کردن اقشار متوسط جامعه داشته باشد.

طرح جامع مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه طرح جامع مسکن نهایی شده و به مرحله تعیین نیاز مسکن شهر‌ها رسیده است، گفت: حدود ۴۰ درصد نیاز به زمین را دولت تأمین می‌کند
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی همچنان بر افزایش تسهیلات فردی مسکن مهر اصرار دارد.

مديرعامل سازمان زمين و مسکن :

معاون وزير راه و شهرسازي با تاکيد بر ضرورت توسعه دولت الکترونيک در عرصه شهرسازي و ساخت مسکن گفت : شهر تهران نبايد توسعه يابد.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به مصوبه اخير دولت مبني بر تشکيل ستاد ملي احيا و نوسازي بافت هاي فرسوده، گفت: اين ستاد به رياست رييس جمهور، عضويت شهردار تهران و دبيري سازمان نوسازي شهر تهران با هدف احيا و نوسازي بافت هاي فرسوده تشکيل مي شود.


مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در صورتی که کار وهزینه های که در پروژه های مسکن مهر انجام می شود با اعتبارات موجود برابری نکند امکان دوباره افزایش قیمت ایجاد می شود


مدیرعامل شرکت عمران وبهسازی شهری ایران خبر داد: توزیع استانی این تسهیلات مشخص و به بانک مرکزی اعلام شد و درسه شنبه 9 دی ماه موضوع سقف این تسهیلات در شورای پول و اعتبار مطرح می شود

دبیر کانون سراسری انبوه سازان ایران:

دبیر کانون سراسری انبوه سازان ایران با بیان اینکه شناسنامه فنی ملکی می‌تواند به عنوان یک سند مهم برای پاسخگویی سازنده مطرح شود، گفت: با ارائه یک شناسنامه فنی ملکی واقعی به خریداران و مالکان، قطعا آن شناسنامه به یک برند برای ساختمان تبدیل می‌شود و سند زنده‌ای خواهد بود که مالک یا تولیدکننده مسکن می‌تواند به آن اتکا کند.

حناچی در کنفرانس بلندمرتبه‌سازی ایران و خاورمیانه:

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه بلندمرتبه‌سازی نماد توسعه کشور شده و نباید اجازه دهیم این مشکل به شهرهای کوچک سوق یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن گفت: در طرح جامع مسکن خانه‌دار شدن تمامی اقشار جامعه در نظر گرفته شده و این طرح به زودی اجرا می‌شود.


بیژنی خبر داد

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر گفت: در ابتدای سال این پروژه 7 درصد پیشرفت داشته است که با افزایش تعداد کارگران به پیشرفت 68 درصدی رسیده است.

واحدی در مراسم افتتاح واحدهای مسکن ویژه تهرانسر مطرح کرد:

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: کل پرونده مسکن مهر تا پایان سال 94 بسته می‌شود و سعی خواهیم کرد واحدهای مسکن مهر در پرند که با تأخیر روبرو شده‌اند تا اوایل سال 95 به متقاضیان تحویل دهیم.

قائم مقام مجری طرح مسکن ويژه تهرانسر:

قائم مقام مجری طرح مسکن ويژه تهرانسر گفت: واحدهای مرحله نخست مسکن ويژه تهران شامل 170 واحد مسکونی مربوط به پروژه شگفت ساز پايتخت امروز واگذار شد.

ترکان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

رییس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: برنامه‌ای برای تغییر قانون نظام مهندسی ندارم و تا چند سال آینده آیین‌نامه‌های موجود در این قانون را اجرا خواهیم کرد.

مدير كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:

مدير كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري از افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسكن مهر تا پايان امسال در استان خبر داد.





برچسب ها: مسکن ، تهرانسر ، افتتاح ، ویژه ، طرح ، جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار