آندرس اینیستا ستاره تیم بارسلونا از مسی فوق ستاره تیمشان حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آندرس اینیستا ستاره تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا معتقد است لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیمشان بهترین بازیکن جهان است و او تنها گزینه کسب عنوان توپ طلا می‌باشد.

لیونل مسی ستاره بارسا تنها بازیکنی است که تا به حال موفق شده چهار بار متوالی این عنوان را از آن خود می‌کند.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که مسی به دلیل درخشش در رقابتهای جام جهانی 2014 لایق توپ طلا شود. علی‌رغم درخشش رونالدو در سال 2014 اینیستا معتقد است مسی باید صاحب این عنوان شود.

وی در این خصوص گفت: برای من تنها نامزد توپ طلا مسی می‌باشد صاحب توپ طلا به خاطر عناوینی که کسب کرده انتخاب نمی‌شود بلکه به رای سرمربیان و کاپیتانهای تیمها ملی انتخاب می‌شود برای من بازیکن شماره یک مسی است.

اینیستا معتقد است تیم بارسلونا با حضور مسی نیمار و سوارز بهترین خط حمله جهان را دارد.
ستاره بارسا در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم تیم ما نامهای بزرگی در خط حمله دارد وقتی در خصوص مسی نیمار و سوارزصحبت می‌کنیم هیچ جنبه منفی وجود ندارد.

تیم بارسا و اینیستا در سال 2014 نتوانستندموفقیتهای زیادی دست یابند اما ستاره کهنه کار بارسلونا معتقد است آنها می‌توانند در سال2015 ناکامیهای فصل گذشته را جبران کنند.

وی در این خصوص گفت: هیچ تیمی نمی‌تواند قول دهد که آخر فصل قطعا قهرمانی خواهد شد زیرا کسی نمی‌داند برای تیمش چه اتفاقی خواهد افتاد. اما باید بگویم هواداران بارسا باید به این تیم اعتماد داشته باشند اگر هم چیز در این فصل به خوبی پیش رود ما برای قهرمانی خواهیم جنگید.
در سال 2014 من نتوانستم بازیهای درخشانی ارایه دهم اما در حال حاضر شرایط خوبی دارم و می‌خواهم به همین روند ادامه دهم.

متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم باری تیم مفید باشم اما خوشبختانه مصدومیتم برطرف شد و تمام تلاشم را برای موفقیت بارسا به کار خواهم بست. بارسا در حال حاضر در جایگاه دوم قرار دارد با تمام توان برای صدرنشینی می‌جنگیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اینیستا ، مسی ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار