دو پسر شیاد که با سو استفاده از نام پلیس از صاحبان ساختمان‌های در حال ساخت اخاذی می‌کردند، توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت ۱۴ نهم دی ماه ماموران کلانتری ۱۳۸جنت آباد درحال گشت زنی در موقعیت جنت آباد، شاهین شمالی بودند که فردی به هویت "شاهرخ" ضمن مراجعه به ماموران و معرفی خود به عنوان مهندس ناظر ساختمان درحال ساخت در آدرس مذکور به ماموران اظهار داشت: دقایقی پیش دو نفر که خود را بازرس و مامور نیروی انتظامی معرفی نموده بودند به ساختمان مراجعه و اظهار داشتند در ساخت ساختمان تخلف صورت گرفته که بنده به این عمل آنان مشکوک شده و سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم.

به دنبال اظهارات وی ماموران ضمن اخذ مشخصات این دو جاعل مامورنما موضوع را از طریق مرکز پیام به تمام واحدهای گشتی اعلام و طرح مهار در سطح منطقه به اجرا درآمد که در ‌‌نهایت دقایقی بعد دو متهم دستگیر و پس از بازرسی از جیب آن‌ها یک دستگاه بیسیم که روی آن نام "سرگرد" و یک کارت شناسایی به هویت "فرامرز" وجود داشت کشف شد.

در ادامه و در بازرسی از داخل خودرو پراید آن‌ها یک عدد اسپری اشک آور و تعدادی دستبند پلاستیکی (بسط پلاستیکی) کشف و جهت بررسی بیشتر به یگان منتقل شدند.

گفتنی است، در همین راستا پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار