زمانیکه سران باشگاه لیورپول‌ به استیون جرارد‌ برای انتخاب تیم بعدی خود اختیار عمل دادند تصور نمی‌کردند وی به این سرعت گزینه ترک آنفیلد و پیوستن به یک لیگ خارجی را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، استیون جرارد کاپیتان با سابقه باشگاه لیورپول پس از 26 سال همکاری  مستمر با این تیم،‌سرانجام تصمیم به ترک آنفیلد‌ گرفت.
 
 بر اساس این گزارش: جرارد 34 ساله تصمیم  گرفت پس از سال‌ها حضور در لیگ برتر انگلیس، برای مدتی فوتبال حرفه ای در آمریکا را تجربه کند به همین منظور جرارد ماه جولای راهی Mls می‌شود اما سران لیورپول‌ قصد دارند‌ ژانویه‌سال آینده او را به عنوان بازیکن‌ قرضی نزد خود باز گردانند.
 
 استیون جرارد‌ تابستان گذشته به همراه‌ خانواده سفری به آمریکا داشت و  حتی مقدمات اسکان بلند مدت آنان را هم فراهم کرد کاپیتان لیورپول از سوی دو باشگاه لس آنجلس‌ و نیویورک‌ پیشنهاد همکاری دریافت کرده است حضور در لیگ‌حرفه‌ای فوتبال آمریکا این مزیت را برای فوتبالیست‌های اروپایی دارد که می‌توانند در مدت تعطیلات‌بازی‌های این لیگ،‌ به طور قرضی‌ به باشگاه سابق خود برگرداند.
 
 کاری که تیری‌آنری در زمان بازی کرد و یا فرانک لمپارد که هم اکنون بازیکن قرضی‌ سیتی است انجام داده است.
 
راجرز: هیچ بازیکنی قابل مقایسه با جرارد نیست
 
پس از اعلام تصمیم استیون جرارد مبنی بر ترک باشگاه لیورپول در پایان رقابت‌های این فصل، برندن راجرز سرمربی قرمزها به تجلیل از سالها حضور وی در آنفیلد پرداخت.
 
راجرز معتقد است حتی دادن عنوان " اسطوره" به استیون  جرارد هم نمی‌تواند گویای ارزش این بازیکن بزرگ باشد. جرارد زمانی که فقط 8 سال سن داشت به لیورپول ملحق شد و 26 سال در خدمت این تیم بود.
 
برندن راجرز از سال 2012 که به آنفیلد آمد تجربه همکاری با جرارد را دارد و تکرار دوران درخشان فعالیت این بازیکن در باشگاه را امری محال و دست نیافتنی دانست.  
 
راجرز گفت: نمی‌توان هیچ واژه‌ای در وصف ارزش واقعی جرارد پیدا کرد، حتی صفت اسطوره هم برای او کم است. زمانی که به آنفیلد آمدم او نزد من آمد و گفت: به طور 100 درصد می‌توانم به روی حمایت و کمک‌هایش حساب کنم و همین طور هم شد. جرارد لحظه‌ای دست از حمایت من به عنوان مربی تیم بر نداشت.
 
لازم به ذکر است، جرارد در ماه نوامبر پیشنهاد تمدید قرار داد با لیورپول را رد کرد. در مدتی که وی در زمین مسابقه حضور ندارد، جردن هندرسون بازوبند کاپیتانی تیم لیورپول را بر بازو می بندد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جرارد ، لیورپول ، آنفلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار