رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ناشران و مولفان استان قم جهت خریداری بیش از نیم میلیارد تومانی کتاب ناشران و مولفان برای حمایت از ناشران و مولفان خبر داد.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران قم؛  علی اسماعیلیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم از خرید بیش از نیم میلیارد تومان کتاب ناشران و مولفان برای حمایت از ناشران و مولفان خبر داد.
 
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم گفت: پس از پیگیری های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در طی پنج جلسه، به مبلغ 550 میلیون تومان از کتاب های ناشران و مولفان استان قم خریداری شد.
 

اسماعیلیان حمایت از مولفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب را در قالب خرید کتاب به دو شکل عنوان کرد و گفت: خرید کتاب یا از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد و یا معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خرید را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه در هر دو مورد با تصمیم گیری و انتخاب شورای خرید کتاب، خریدها صورت می گیرد، تصریح کرد: جلسات این شورا معمولا هر ماه برگزار می شود و مصوبات جلسه صرفا در خصوص خرید کتاب است.
 
در پایان خاطر نشان شد: کتاب های خریداری شده جهت استفاده عموم مردم در شکل های مختلف و به صورت اهدایی در سراسر کشور توزیع می شود.


 
انتهای پیام/ش
 
 
برچسب ها: قم ، کتاب ، ناشران ، مولفان ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.