وزیر بهداشت در ادامه سفر به ورامین از از بیمارستان در حال ساخت آیت اله مهاجری پیشوا بازدید کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر هاشمی در جمع فرماندار پیشوا، نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس و دیگر مسئولین ضمن بیان این که در شهرستان پیشوا که طلایه دار انقلاب اسلامی است و اولین شهدای انقلاب اسلامی را تقدیم انقلاب کرده است، حتی یک تخت بیمارستانی موجود نیست، گفت: متاسفانه فضای کمی این شهر و جمعیت آن توسعه یافته ولی هیچگونه خدماتی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم آن پیش بینی نشده است.

دکتر هاشمی در ادامه با اشاره به این که ضروری است از سوی دولت برای توسعه این مناطق در حوزه بهداشت و درمانی اقدمات موثری صورت گیرد، خاطرنشان کرد: کمبودها و نواقص در حوزه اعتبارات بر هیچ کس پوشیده نیست و دولت در این مورد مشکلات جدی دارد با این حال امیدواریم با جدیت دولت و کمک های مجلس بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به این که هم اکنون فضاهای وقفی برای احداث بیمارستان در شهرستان پیشوا مناسب ساخت بیمارستان نیستند، خاطرنشان کرد: این مکان ها باید به گونه ای بهره برداری شوند تا بتوانند به مردم بیشترین خدمات را ارائه دهند.

وزیر بهداشت ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم قبل از پایان امسال اعتبارات لازم را برای ساخت بیمارستان در این شهر فراهم کنیم، گفت: ضروری است پایگاه های اورژانس را در این شهرستان راه اندازی کنیم و برای احداث بلوک های زایمانی و آزمایشگاهی اعتبار سنجی های لازم را انجام دهیم.

بنابر این گزارش دکتر هاشمی در ادامه سفر یک روزه خود به ورامین، به دیدار خانواده شهیدان جنیدی در پیشوای ورامین رفت.

وزیر بهداشت ضمن احترام به روح مرحوم حجت الاسلام جنیدی امام جمعه فقید رودسر و پدر 4 شهید که در سال های دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، برای مادر این شهیدان آرزوی توفیق کرد.

در این دیدار، مادر شهیدان محمد جنیدی، نصراله جنیدی و رضا جنیدی، و حاج عبدالحمید جنیدی که به ترتیب در مناطق کردستان، خیبر، کرخه کور و مریوان به شهادت رسیده اند، ضمن تشکر از وزیر بهداشت برای حضور در پیشوا از وی درخواست کرد که در خصوص مدرسه علمیه خواهران شهرستان پیشوا که توسط این خانواده ساخته شده است، پشتیبانی های لازم انجام شود.
در این دیدار مقرر شد 50 درصد هزینه های این مدرسه علمیه توسط استانداری و 50 درصد بقیه نیز توسط وزیر بهداشت و از طریق موسسه  خیریه وابسته تامین شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار