تمام بلیت‌های افتتاحیه نمایش موزیکال «رستوران محلی» اثر شریل کرو (که بر اساس فیلم بری لوینسون ساخته شد) در تئا‌تر سیگنیچر در ایالت ویرجینیا فروخته شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئا‌تر، کارگردان این نمایش، کیتلین مارشال، برنده سه جایزه تونی است و اجرای آن تا ۲۵ ژانویه (چهارم بهمن ماه) ادامه دارد. نماینده تئا‌تر سیگنیچر اعلام کرد که بلیت تمام اجراها فروخته شده است. به طوری که تنها تعداد کمی بلیت روزانه برای فروش موجود است.
 
گروه بازیگران شامل افراد زیر است:
 
ویتنی باشر، برایان فنکارت، آرون فینلی، جاش گریزتی، اریکا هنینگسن، درک کلنا، آدام کانتور، تس مولتو، متیو جیمز توماس و جان شیاپا.
 
نویسنده داستان، فیلمنامه نویس و کارگردان برنده جایزه اسکار، بری لوینسون، است و موسیقی و ترانه‌ها را شریل کرو، برنده ۹ جایزه گرمی، ساخته است.
 
اریک شافر، کارگردان هنری اعلام کرد که شریل، بری و کیتلین، هر سه در افتتاحیه حضور داشتند. مارشال برای شروع کار بسیار هیجان زده است. از نظر او در داستان زیبای بری لوینسون، به شخصیت‌ها خیلی خوب پرداخته شده و موسیقی شریل کرو هم عالی است. هر سه نفر از کار کردن با هم و داشتن یک گروه خوب بازیگری راضی هستند.
 
شریل کرو، آهنگ ساز و ترانه سرای کار، فیلم بری را خیلی دوست دارد و وقتی بری از او برای ساختن یک تئا‌تر موزیکال بر اساس فیلمش، تقاضای همکاری کرد، فرصت را غنیمت شمرد و پیشنهادش را با خوشحالی پذیرفت.
 
داستان نمایش در بالتیمور می‌گذرد و در مورد گروهی از دوستان دوران کودکی است که برای مراسم ازدواج یکی از افراد گروه، دوباره در کنار هم قرار می‌گیرند و اوقات خوشی را در رستوران محلی محبوبشان می‌گذرانند ...
 
منبع: پلی بیل ۲۹ دسامبر ۲۰۱۴


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار