آرسن‌ ونگر‌، سرمربی باشگاه آرسنال بر این باور است که تیمش از کورس قهرمانی کنار نرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شاگردان آرسن‌ونگر، در تیم آرسنال که سال 2014 را با پیروزی برای وستهام‌یوناتید به پایان رساندند ، علی‌رغم انتقاداتی که به این تیم وارد می شود خود را باز یافته است بطوریکه توانسته عملکرد درخشان‌تری از خود نشان دهد، و  سرمربی فرانسوی بر این باور است  که تیمش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

وی در این خصوص گفت: ما تا آنجایی که امکان دارد تلاش می کنیم تا بتوانیم به جایگاه نخست دست یابیم، شما بهترین کار را انجام می دهید، اگر نقطه ضعفی داشته باشید می خواهید آن را به خوبی مرتفع کنید و بتوانید آن را انجام دهید.

هر چند من به تمام نقاط ضعفم واقف نیستم، اما چیز که می دانم این است که می خواهم تمام تلاشم را به کار ببندم تا بتوانم بهترین عملکرد را نشان دهم و تا آخر فصل جنگندگی تیم‌مان را حفظ کنیم تا شانس داشته باشیم و بتوانیم به قهرمانی دست یابیم.

وی در ادامه افزود: من فکر می کنم بین پتانسیلی که آن را نشان می دهیم و شماره‌آی که در جدول هستیم و امتیازاتی که آن را کسب می کنیم، اختلافاتی وجود دارد، من می خواهم در مسیر درست قدم بردارم. من احساس می کنم ما خیلی‌خیلی از مصدومیت‌ها بد شانس بودیم. اما با توجه به مصدومیت‌هایی که داشتیم توانستیم جایگاه خوبی را کسب کنیم و خود را به نوعی نجات دهیم.

من فکر می کنم این مسئله غیر ممکن باشد که با مصدومیت‌هایی که در سال 2014 مواجه بودیم باز هم مواجه شویم و امسال نیز آنها را از سر بگذرانیم من امید و انگیزه زیادی دارم که نیم فصل را شروع کنم، ما از ثبات و امنیت زیادی برخوردار خواهیم بود، مخصوصا در خط دفاع به این ثبات دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار