دروازه بان سابق تیم ملی گفت" به لحاظ فنی کریمی زیاد کارایی نداشت چون تازه دوران فوتبالش تمام شده و هنوز چم و خم کار را نمی‌داند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، جدا شدن علی کریمی از تیم ملی و روند آماده سازی شاگردان کی روش از مباحثی است که بین اهالی فوتبال مطرح می شود. نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در این خصوص صحبت کرد.

  جدایی علی کریمی از تیم ملی را چگونه ارزیابی می کنید؟
آنطور که من شنیده‌ام به خاطر محمد نوری بوده است. اگر کی‌‌روش یک ستاره‌ای را کنار خودش روی نیمکت تیم ملی آورده باید به نظراتش هم اهمیت بدهد و بازیکن بزرگی مثل علی کریمی ویترینی و دکوری نباشد. در جام جهانی گذشته تیم ملی انگلیس دیوید بکام را روی نیمکت خودش آورد و فکر می‌کنم کی‌روش هم می‌خواست همان کار را انجام دهد اما علی کریمی خیلی هوشیار عمل کرد و اجازه نداد از او استفاده ابزاری شود. من به علی کریمی تبریک می‌گویم چون وقتی در آن جایگاه قرار گرفته حق رای دارد.

  کریمی می‌توانست به تیم ملی  کمک کند؟
به لحاظ فنی کریمی زیاد کارایی نداشت چون تازه دوران فوتبالش تمام شده و هنوز چم و خم کار را نمی‌داند. یک فوتبالیست هر چقدر هم خوب باشد تا زمانی که کار مربیگری نکند نمی‌تواند جوانب مختلف مربیگری را درک کند.

  وضعیت تیم کی‌روش را چگونه ارزیابی می کنید؟
من در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم چون به نتایج آن امیدوار نیستم به دو دلیل؛ دلیل اول بحث خدمت بازیکنان بود و اردوهای خوبی را به دلیل سرباز بودن برخی بازیکنان نداشتیم و با آمادگی کامل به مسابقات نرفتیم. دلیل دوم هم اینکه هر سه تیم گروه ما عربی هستند و احتمال تبانی آنها خیلی زیاد است.

 در مورد صعود از گروه و امید قهرمانی تیم ملی چه نظری دارید؟
شاید از گروه صعود نکنیم. نه اینکه قابلیت آن را نداریم بلکه اتفاقات غیرورزشی زیادی در آن گروه رقم می‌خورد و کی‌روش باید خودش را آماده اتفاقات غیرورزشی کند. به لحاظ قابلیت بازیکنان تیم‌مان باید قهرمان آسیا شود اما مشکل ما در گروه‌مان است و اگر از این گروه صعود کنیم تا فینال می‌رویم. می‌دانم این سه تیم عربی به لحاظ روحی و روانی چه جهنمی برای ما ایجاد خواهند کرد.
منبع: ایلنا
برچسب ها: کریمی ، تیم ملی ، کارایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.