اعتراض دسته‌جمعي سرخپوشان؛ امروز پول نگيريم، تمرين نمي‌كنيم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  از پرسپولیس دوباره صدای پای اعتصاب می‌آید... اعتراض به بی‌پولی که ابتدا غیر علنی و پراکنده بود، حالا گسترده و علنی شده است. سرخپوشان می‌خواهند نارضایتی‌شان را از طریق اعتصاب به گوش مسئولان برسانند. آنها با هم قرار گذاشتند اگر امروز بخشی از مطالبات خود را دریافت نکنند، طبق برنامه کادر فنی فقط سر تمرین بروند اما لخت نشوند!

بعد از بازداشت حميدرضا سياسي كه قرار بود موقت باشد و تا به امروز طول كشيده، سيستم پرداخت حقوق هفتگي سرخپوشان دچار مشكل شده است. بازيكنان پرسپوليس چند هفته‌اي است حقوق خود را دريافت نكرده‌اند و هرچه به مديران باشگاه مي‌گويند، غير از وعده امروز، فردا، اول همين هفته، وسط هفته، هفته بعد و... چيزي نمي‌شنوند.

گويا حالا كاسه صبر سرخپوشان لبريز شده و آنها مي‌خواهند تصميم تازه‌اي بگيرند. ديروز شايعه شد در جريان نوبت صبح تمرين پرسپوليس، چند بازيكن اين تيم به محمود خوردبين گفته‌اند اگر تا يك‌شنبه پول نگيرند، تمرين نمي‌كنند... يكي از بازيكنان پرسپوليس در اين خصوص گفت: باور كنيد مشكل مالي داريم. چند ماه پيش وقتي باشگاه اعلام كرد از اين پس، به جاي پرداخت اقساطي مبلغ قرارداد، حقوق هفتگي مي‌دهد، قرار بود اين پرداخت‌ها يك روز عقب نيفتد تا زندگي ما مختل نشود اما الان چند هفته‌اي است هيچ حقوقي نگرفته‌ايم. الان ده، بيست روز مي‌شود به مديران باشگاه مي‌گوييم و آنها هم بعد از چند بار وعده، قول دادند تا روز شنبه (ديروز) پول ما را بدهند كه باز هم خبري نشد. ما هم با يكي از بزرگترهاي تيم صحبت كرديم و از او خواستيم به نمايندگي از ما، با باشگاه صحبت كند. اميدواريم امروز (يك‌شنبه) مشكل حل شود و كار به تمرين نكردن نكشد!»

گويا اين بزرگتر، محسن بنگر بود كه ديروز با محمود خوردبين حرف زد. او از سرپرست پرسپوليس خواست به مشكل مالي بازيكنان رسيدگي كند. مي‌گويند وقتي بنگر گفته مگر قرار نبود شنبه بخشي از مطالبات ما را بدهيد، خوردبين جواب داده؛ گفته بودند يك‌شنبه و سر حرف‌شان هستند...

بازيكنان پرسپوليس هم در جواب گفتند تا يك‌شنبه (امروز) صبر مي‌كنيم و اگر پول نگيريم، تمرين نمي‌كنيم. پيام صادقيان، رضا نورمحمدي و... هم مثل بنگر از خوردبين خواستند تلاش كند هر طور شده باشگاه بخشي از مطالبات بازيكنان را بپردازد تا سرخپوشان مجبور به اعتصاب نشوند!
گفته مي‌شود اگر بازيكنان پرسپوليس امروز بخشي از حقوق معوقه خود را نگيرند، از فردا تمرين نمي‌كنند البته آنها با هم قرار گذاشته‌اند در محل تمرين سرخپوشان حاضر شوند اما تمرين نكنند تا وضعيت مالي‌شان مشخص شود.
برچسب ها: اعتصاب ، پرسپولیس ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار