پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک برد مقابل تیم عراق از لحاظ روحی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

رضا جباری، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بدون شک نتیجه بدست آمده بازی فوتبال مقابل عراق نتیجه خوبی بوده و می‌توان این مهم را باعث تقویت و آماده سازی تیم به شمار آورد.

وی در ادامه افزود: باید اذعان کنم این نتیجه به لحاظ روحی، روانی موثر بوده و می‌تواند تیم ما را به لحاظ روحی-روانی آماده وارد جام کند.

جباری در خصوص عملکرد تیم کشورمان تصریح کرد: به نظر من تیم ما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با توجه به اینکه بازی تدارکاتی آن چنانی در نظر گرفته نشده بود بهترین عملکرد را در زمین پیاده نمود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به تیم ملی عراق هم اذعان کرد: عراق یکی از تیم‌های خوب آسیا بوده که در همه دوره‌ها به خوبی ظاهر شده و اینکه ما توانسته‌ایم با برد این بازی را پشت سر بگذاریم بطور حتم امتیاز سازنده‌ای محسوب می‌شود.

وی در مورد ارزیابی نحوه عملکرد کی روش در بازی با عراق هم گفت: من نمی‌دانم کی روش چه اهدافی را در سر می‌پروراند ولی به لحاظ نتیجه گیری خوب بوده اما به لحاظ فوتبالی کمک آنچنانی نکرده است.

جباری در پاسخ به سوال «آیا می‌توان به قهرمانی امیدوار شد؟» اضافه کرد: باید اذعان کنم نحوه بازی تیم ملی چندان دلچست نیست هنوز نکته خاصی از فوتبال به لحاظ فنی دیده نشده است ایران سال‌های گذشته بهتر عمل می‌کرد ولی به نظرم ما از فوتبال آسیا عقب افتاده‌ایم و این مهم می‌تواند فرصتی برای شناساندن عملکرد کی روش باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: کی روش مربی حرفه‌ای بوده و خواهان گرفتن نتیجه است باید اذعان کنم تیم‌های دیگر آسیایی با برنامه ریزی و سرمایه گذاری و ارائه بازی‌های تدارکاتی به جام وارد شده‌اند در حالی که ما فقط 2 بازی تدارکاتی برگزار کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که برد در این بازی مقدمه صعود ما از گروه و رفتن به جمع تیم‌های خوب آسیا و در نهایت منجر به قهرمانی تیم گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار