وزیر اطلاعات با بیان این که همزمان با ارتقای سطح علمی و توانایی‌های فنی و اطلاعاتی، توجه به امر ورزش و تندرستی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ضروری است، گفت:تحرک ورزشی باعث تحرک فکری شده و در پویایی فعالیت های اطلاعاتی موثر است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمود علوی» در اختتامیه المپیاد ورزشی جامعه اطلاعاتی کشور افزود: اسلام در کنار همه فضایل به تحرک بدنی هدفمند اهمیت می‌دهد و نوع شغل و فعالیت پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) حاکی از این موضوع است.

وزیر اطلاعات تلاش‌های دوره اخیر در برگزاری المپیادهای علمی، قرآنی و ورزشی و نظایر آن را در بین جامعه اطلاعاتی کشور، بسیار ارزشمند و وحدت آفرین دانست و اضافه کرد: همزمان با ارتقای سطح علمی و توانایی‌های فنی و اطلاعاتی، توجه به امر ورزش و تندرستی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ضروری است.

مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی جامعه اطلاعاتی کشور به مناسبت بزرگداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات، با تدبیر دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، با حضور وزیر اطلاعات، روسای جامعه اطلاعاتی و تعدادی از مسوولان تربیت بدنی لشکری و کشوری برگزار شد.

در این المپیاد، ورزشکاران جامعه اطلاعاتی کشور در رشته های مختلف به رقابت پرداختند که به قهرمانان و تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

در این مراسم، سردار باران چشمه، رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح نیز با بیان فرازهایی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، درباره ورزش، پرداختن به رشته های مختلف ورزشی بالاخص ورزش های رزمی را با توجه به نوع ماموریت های جامعه اطلاعاتی مورد تاکید قرار داد.

معاونت فرهنگی وزیر ورزش و امور جوانان که در این مراسم حضور داشت، گفت: به ورزش باید به عنوان یک موضوع استراتژیک نگاه کرد و تاکیدات رهبر معظم انقلاب را باید در این حوزه جامعه عمل بپوشانیم.

لازم به ذکر است همه ساله با برنامه ریزی دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، مسابقات و جشنواره های علمی، قرآنی و ورزشی در سطح جامعه اطلاعاتی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار