دبیر همایش سراسری متولیان موقوفات کشور گفت: سیاست ها و انتظارهای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و شرح وظایف متولیان در همایش سراسری متولیان موقوفات کشور اعلام می‌شود.

میر داریوش موسوی فر دبیر همایش سراسری متولیان موقوفات کشور و رئیس شعبه حقوقی اداره کل تحقیق اوقاف و امور خیریه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور 120 متولی موفق و شاخص کشور از 31 استان کشور در همایش سراسری متولیان موقوفات کشور اظهارداشت: سیاست‌ها و انتظارهای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از متولیان و تعامل با متولیان بر اساس مصوبه و برنامه پنجم توسعه که در بند ب ماده 177 قانون موقوفات کشور آمده است اعلام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ارائه شرح وظایف متولیان کشور افزود: صفات متولیان،‌ نحوه انتخاب، موارد تعدی و تعویض، متولیان سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه کشور نیز بنا بر مصوبه و برنامه پنجم توسعه بند ب ماده 177 قانون موقوفات کشور اعلام می‌شود.

موسوی‌فر اشاره کرد: متولیان موقوفات کشور همسو و هم‌راستا با برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور هستند.

وی در پایان گفت: اجرای صحیح قانون وتبادل تجربیات مدیران موقوفات غیر متصرفی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به صورت دوره‌ای با حضور متولیان شاخص و فعال موقوفات غیر متصرفی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار