معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 گفت: با تملک گاراژ ولیعصر (عج) ترافیک 30 ساله بزرگراه آیت‌الله سعیدی در محور شهید سروری رفع خواهد شد.

 حسن رحمانی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه تملک گاراژ ولیعصر (عج) تأثیر بسیار زیادی بر رفع ترافیک سنگین 30 ساله بزرگراه آیت‌الله سعیدی دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه محور سروری (نعمت‌آباد) در بزرگراه آیت‌الله سعیدی مرز مشترک منطقه 18 و 19 است، صورت جلسه‌ای به منظور رفع ترافیک 30 ساله این محور و تملک گاراژ ولیعصر (عج) میان مناطق 18 و 19 امضا شد.

وی ادامه داد: در بزرگراه آیت‌الله سعیدی 10 گاراژ وجود دارد و این گاراژها باید در مدت زمان مشخص و به مرور زمان تملک شوند تا معضل بزرگ 30 ساله ترافیک این محور برطرف شود.

رحمانی، تصریح کرد: با انجام توافق‌های لازم مقرر شد تا زمین گاراژ ولیعصر (عج) به تملک شهرداری درآید و پس از تخریب به بخشی از بزرگراه آیت‌الله سعیدی تبدیل شود.

وی در پایان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه 76 متری شهید بروجردی (سعید آباد) با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تا اواسط سال 94، تکمیل و بهره‌برداری از بوستان 23 هکتاری مادر در حاشیه مسیل کن تا پایان سال 93 از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ترافیک ، تملک ، گاراژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار