تئو والکات‌ پس از یک سال مصدومیت بازی‌های باشگاه‌ آرسنال بازگشت که وی و آرسن ونگر در این خصوص به صحبت پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در جریان رقابت های مرحله سوم جام حذفی انگلیس باشگاه ارسنال و شاگردان آرسن ونگر موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد باشگاه ‌ های سیتی بگذرد

 تئو والکات نیز که پس از یک سال مصدومیت اولین حضورش را در این بازی تجربه می‌کرد، از شروع دوباره اش ابراز خرسندی کرد.

وی در این خصوص گفت: واقعا فوق العاده است من پس از یک سال در بازی تیم شرکت کردم و پس از کش و قوس‌های فراوان این اتفاق رخ داد و از این جهت بسیار خوشحال و هیجان زده ام

من شانس زیادی داشتم آنها فرا رسید من خود را تحت فشار زیادی قرار ندادم تا بتوانم از موقعیت‌ها استفاده کنم و از این جهت بسیار خوشحالم.

من فکر می‌:نم از لحاظ ذهنی‌ واقعا برایم بسیار دشوار‌ است و قتیکی‌ شما در اتاق تمرین تنها باشید و قتیکه هم تیمی‌های شما به تمرین می‌پردازند و یا به جام جهانی می‌روند اما خوشبختانه من توانستم بر همه این مسائل غلبه کنم و روحیه‌ام را نیز حفظ کنم و در نهایت این مسئله به من کمک کرد تا بتوانم روند بهبودی‌ام را به خوبی ادامه دهم.

**ونگر : والکات پله به پله بهتر می‌شود

 آرسن ونگر سرمربی کهنه کار باشگاه آرسنال نیز بر این باور است که بازیکن تیمش بدون شک روند بهبودی اش را باز می‌یابد و می‌تواند مانند گذشته برای این تیم موثر واقع شود.

وی در این خصوص گفت: شعارها و صداهای مثبتی در خصوص او در طول بازی شنیده می شد چرا که او بازیکن بسیار خطرناکی است.
شما می توانستید به خوبی ببینید که او کیفیت‌ها و قابلیت‌های خود را به هیچ وجه از دست نداده است و واقعاً خطرناک به نظر می‌رسد.
او کلی از اینکه در طول یکسال اخیر بازی را انجام نداده است رنج می‌برد و در طول این یک سال با چالش زیادی روبرو نبوده است اما روزهای خوب او نیز به زودی فرا می‌رسد. او یکسال از میادین ورزشی به طور کامل دور بود اما در نهایت وقتی در این دیدار پا به زمین گذاشت توانست انتظارات ما را برآورده کند و باعث شود ما تفکر مثبتی بر روی او داشته باشیم.

گفتنی است؛ باشگاه آرسنال در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره در جایگاه ششم قرار دارد در دیدار برابر هال سیتی با دو گل الکسی سانچز و پرمرته ساکر موفق شد به مرحله چهارم رقابت جام حذفی انگلیس راه یابد.

لازم به ذکر است، باشگاه آرسنال فصل گذشته موفق شد پس از 9 سال عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حضور ، والکات ، موقعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار