سخنگوی دستگاه قضا در هفتاد و چهارمین نشست خبری از رسانه ملی برای برنامه‌های حماسه 9 دی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» در هفتاد و چهارمین نشست خبری خود ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر(ص) و همچنین سالگردحماسه 9 دی تصریح کرد: 9 دی ماه 88 بعد از فتنه حقیقتاً نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد و برگ زرین دیگری را امت ولایتمدار و مردم ما با تحقق این حماسه بر صفحات تاریخ انقلاب افزودند.

وی ضمن تشکر از صداوسیما به مناسبت گرامیداشت این روز در سال جاری افزود: از صداوسیما به خاطر بزرگداشت این حادثه عظیم و از مردم به خاطر حضور با شعور و با شعار خود در سالگرد حماسه 9 دی تشکر می‌کنم چرا که با حضورشان ابعاد مختلفی از فتنه 88 را تبیین کردند.

وی اظهار داشت: در فتنه 88 لطمات زیادی در کشور وارد شد بعد از آن قضایا به حقوق مردم تعرض و رای آنها بی اعتماد شمرده شد، اموال مردم مورد تعرض قرار گرفت و دشمن بعد از آن فتنه طمع کرد و تحریم‌ها را علیه ایران تشدید بخشید و صداوسیما و رسانه‌ها در سالگرد این فتنه توانستند بخش عظیمی از ابعاد این فتنه را روشن کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: هر چقدر می‌گذرد عمق این فتنه روش تر می‌شود و البته حماسه 9 دی کار عظیمی بود که مردم ولایت مدار ما به آن تحقق بخشیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار