دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون فرزندان عشایری در 22 استان کشور پراکنده هستند که آموزش و پرورش به این دانش‌آموزان خدمات آموزشی و تربیتی ارائه می‌کند.

مهدی نویدادهم دبیر شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نهصد و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که شب گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش و اعضای شورا تشکیل شد، اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از اقدامات معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش برای انتقال جایگاه و منزلت معلمان دوره ابتدایی ارائه شد و از آنجایی که این برنامه با مفاهیم و احکام سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همخوانی دارد و زمینه تحول را فراهم می‌آورد اعضای شورای عالی از اقدامات وزیر آموزش و پرورش و معاونین زیربط تشکر کرده و بر استمرار آن تاکید کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این جلسه اساسنامه مدارس عشایری نیز مورد بررسی قرار گرفت و موادی از آن به تصویب رسید.

نویدادهم با بیان اینکه هم‌اکنون فرزندان عشایری در 22 استان کشور پراکنده هستند گفت: آموزش و پرورش در غالب مدارس سیار، نیمه‌سیار و ثابت به این دانش‌آموزان خدمات آموزشی و تربیتی ارائه می‌دهد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: موادی از این اساسنامه در این جلسه به تصویب رسید که ما بقی مواد این اساسنامه در جلسه آینده شورای عالی آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.