عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیرا یکی از اعضای شورای شهر علیه دیگری شکایت کرده که این اصلا شایسته شورا نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به عملکرد قابل قبول شورای شهر در طول 20 ماه گذشته و رضایت مقام معظم رهبری(مدظله)در این راستا اشاره و اظهار کرد: هر چند شورای شهر تهران الگوی خوبی برای سایر شورا شهرهای دیگر شده و تعامل مناسبی میان شورا و شهرداری برقرار شده است اما متاسفانه اخیرا یکی از اعضای شورا علیه عضو دیگر در دادگاه شکایت کرده که این موضوع شایسته شورا نیست.

وی خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: از شما خواهشمندم که به عنوان رئیس شورا این موضوع را حل و فصل کنید چرا که در تمامی پارلمان‌های دنیا اتفاقاتی نظیر اتفاق این دو عضو شورا روی می‌دهد و حتی به زد و خورد نیز منجر می‌شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: اینکه پای اعضای شورای شهر به دادگاه برسد اتفاق جالبی نخواهد بود.

*چراغ جادوی علا‌ءالدین شکست

در ادامه جلسه علنی امروز اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تشریح تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین بامداد روز جمعه هفته گذشته با بیان اینکه چراغ جادوی علا‌ءالدین شکست و با شکستن این چراغ جادو تخلفات این واحدها محرز شد، اظهار کرد: برخورد با این تخلف به خوبی بر همگان مشخص ساخت که این تخلف تنها یک تخلف ساختمانی نبوده بلکه صدمات زیادی را به جان، مال و آبروی مغازه داران در پی داشته است.

وی این اقدام را حرکت مثبتی از سوی شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: باید گفت تخریب غیر قانونی طبقه هفتم پاساژ علا‌ءالدین بیانگر آن بود که هیچگاه قدرت و پر رویی‌ افراد سبب تداوم تخلفات نخواهد بود چرا که شهرداری و شورای شهر چشم خود را بر روی هیچ نوع تخلفی نبستند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متخلفان این پاساژ حتی از نظام، هم برای انجام تخلفات خود هزینه کردند گفت: تخلفات مالک این پاساژ در محل‌های دیگر نیز مشخص شده که به آن رسیدگی خواهد شد.

شاکری در ادامه به خواسته شورای شهر جهت اجرای برخی از موارد در خصوص پاساژ علا‌‌ءالدین اشاره و بیان داشت: انتقال تمامی تلفن‌ها به مالکان، الزام به ایجاد سند مالکیت برای تمامی مالکان واحدها، ثبت و ضبط رسمی قرار دادها، تشکیل هیئت مدیره رسمی، از جمله خواسته‌های شورای شهر تهران است ضمن اینکه متاسفانه هیچگونه مالیاتی بابت هزار و 100 واحد این پاساژ تا کنون پرداخت نشده که البته درخواست استحکام بنا به جهت خطرات آن برای شهروندان از موارد دیگری است که باید رعایت شود.

وی در پایان به تداوم  پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد علی‌رغم دستور متوقف آن اشاره کردو گفت: مدیریت فرودگاه مهر آباد لازم است که به مصوبه توجه کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: چراغ ، جادو ، مممم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار