سرمربی لیورپول از تمام بازیکنان این تیم خواست به خاطر استیون جرارد هم که شده قهرمان این فصل جام حذفی شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، تیم لیورپول موفق شد با 2 گلی که استیون جرارد کاپیتان کهنه کار قرمزها به ثمر رساند از سد ویمبلدون گذشته و به دور چهارم جام حذفی انگلیس راه یافت.

2 گلی که جرارد 34 ساله برای لیورپول به ثمر رساند حکم مرگ و زندگی را برای براندون راجرز داشت. جرارد اخیراً تصمیم گرفت به حضور 26 ساله خود در باشگاه آنفیلد خاتمه دهد و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود.

راجرز پس از راهیابی به دور بعدی مسابقات جام حذفی گفت: فینال جام حذفی با تولد استیون جرارد همزمان شده کمترین کاری که می‌توانیم در تجلیل از سال‌ها کمک و همراهی او در باشگاه لیورپول انجام دهیم این است که قهرمانی جام حذفی را به استیون هدیه دهیم.

براندون راجرز در ادامه افزود:‌ ممکن است استیون کمی پا به سن گذاشته باشد اما توانایی‌های منحصر به فردی دارد که هنوز او را در سطح یک فوتبالیست با کلاس جهانی حفظ کرده است.

هنوز بازی‌های بسیار سنگین در پیش رو داریم و برای رسیدن به جام قهرمانی نیازمند اتحاد و انسجام تیمی هستیم. اگر بتوانیم قهرمانی جام حذفی را به جرارد تقدیم کنیم، کار ویژه‌ای انجام داده‌ایم و در آن زمان می‌توانیم از خودمان رضایت کامل داشته باشیم.

جرارد تیم لیورپول را به 7 عنوان افتخار مختلف رساند که مهمترین آنان پیروزی به آث میلان و رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در سال 2005 است.

*هافبک لیورپول یک ماه مصدوم است

آدام لالانا هافبک انگلیسی لیورپول از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شده و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه قادر به همراهی تیم نباشد.

این گزارش حاکیست؛ لالانا ستاره گرانقیمت لیورپول هفته‌های خوبی را همراه با این تیم پشت سر گذاشت و کاملاً در ترکیب تیم منتخب براندون راجرز جا افتاده بود.

او طی 6 بازی گذشته همواره بازیکن ثابت میدان بوده اما مصدومیتی که برای او در جریان بازی مقابل لستر سیتی پیش آمده لالانا را حدود یک ماه خانه نشین کرد.

لالانا در دیدار مقابل لستر سیتی و در دقیقه 55 به دلیل آسیب ‌دیدگی در ناحیه ران پا از زمین بیرون رفت. طبق اعلام پزشکان او حداقل یک ماه نیاز به استراحت دارد و نمی‌تواند تیم لیورپول را در دیدار بعدی جام حذفی، نیمه نهایی جام اتحادیه و چند بازی در لیگ برتر جزیره همراهی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار