فرمانده انتظامی استان بااشاره به پیش بینی‌ها بر کاهش 5 درصدی جرایم در سال جاری گفت: با کمک مردم و اقدامات موثر نیروی انتظامی این رقم به 13 درصد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛سردار میرحیدری ضمن بیان این مطلب افزود: سرقت از مغاره ها15 درصد، اماکن عمومی 15 درصد، اماکن دولتی 24 در صد،سرقت اتومبیل 31 درصد،سرقت قطعات اتومبیل 29 درصد،سرقت پلاک اتومبیل 12 درصد،سر قت محموله 13 درصد، سرقت احشام 42 درصد و7 درصد هم در سایر سرقت ها کاهش داشته ایم.

وی افزود: در سه ماهه سال جاری 11 درصد افزایش سرقت از منازل را داشته ایم که همشهریان باید نسبت به ایمنی منزل خود اقدام‌های لازم را انجام دهند.

میرحیدری در ادامه به کاهش تصادفات درون شهری اشاره کرد و گفت:تصادفات درون‌شهری منجر به فوت 27 درصد، جرحی 24 درصد و خسارتی نیز 16 درصد کاهش داشته است.

فرمانده اتظامی استان اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر 23 درصد و میزان دستگیری‌ها در این خصوص 60 در صد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: تعداد پنج کمپ در استان به منظور نگهداری، درمان و آموزش حرفه‌ای معتادان راه‌اندازی شده است که در این مراکز علاوه بر درمان، موضوع آموزش و اشتغال معتادان نیز پیگیری می‌شود تا پس از بازگشت به جامعه، اعتیاد را از سر نگیرند و تاکنون 730 نفر جمع آوری شده‌اند که 30 درصد انها درمان شده اند.

میرحیدری در پایان گفت:هفته آینده نسبت به اجرای طرحی به منظور جمع‌آوری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و سارقانی که با وجود عفو نظام دوباره مرتکب خلاف می‌شوند، اقداماتی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.