تودیع و معارفه مدیران در معاونت امور مجلس و استان ها برگزار شد

در جلسه شورای مدیران معاونت امور مجلس و استان ها، عبدالكریم خیامی رئیس مركز سیمای استان ها و سید حمیدرضا حسینی مدیر هماهنگی موسیقی و سرود مراكز معارفه و از خدمات عمران حیدری رئیس قبلی مركز سیمای استان ها تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات حیدری در مركز سیمای استان‌ها، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی دقیق وی را در آن مركز موثر دانست.
 
ایشان با اشاره به كارنامه موفق خیامی ابراز امیدواری كرد كه وی بتواند با تكیه بر نیروهای ستادی، حمایت مراكز استان ها و مزیت‌های مطلق و نسبی شبكه های استانی در افزایش ضریب نفوذ، حفظ و جذب مخاطبان جدید تلویزیون‌های استان‌ها موفق باشد.
 
معاون امور مجلس و استان ها ضمن معرفی حسینی گفت: از این پس تمامی سیاست گذاری‌ها و هدایت تولیدات موسیقی در معاونت امور مجلس و استان ها متمركز خواهد بود.
 
قائم مقام معاون امور مجلس و استان ها نیز نظم، انضباط، صدق و صفای حیدری را از صفات بارز وی برشمرد و افزود: علی رغم تنگنای مالی در معاونت، واحد تحت مدیریت ایشان با ورود به حوزه های كارشناسی، فعال تر از قبل به تولیدات جاری شبكه های استانی توجه و با رصد اقدامات آنان بر رفع نقاط ضعف این تولیدات اهتمام صورت گرفت.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار