دپارتمان فوتبال ساحلی از حضور 24 باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی مناطق کشور خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اعلام هیات های فوتبال استان ها اسامی باشگاه ها طبق شرایط ذیل برای حضور در مسابقات مناطق  فوتبال ساحلی کشور فصل 94-93 اعلام می شود.

اسامی باشگاه ها :
آزادی لنگرود - کامبادن غرب کرمانشاه - شباب کرمانشاه ( سقوط کننده از دسته یک فصل گذشته) - دانش فسا- مهرافروز سامان شهرکرد - شهرداری گرگاب - بنادر و دریانوردی بندرلنگه - شاهین خورموج – شهرداری زنجان – فولاد اکسین خوزستان – کویر اردکان یزد –   آزادی سمنان- ملوان نوشهر - شهید خلج همدان

لازم به ذکر است است استان هایی که درخواست سهمیه مجزا دارند می بایست همکاریهای لازم را برای تقبل میزبانی برای حضور در مسابقات انجام دهند .

سهمیه دوم :استانداری کرمانشاه -  تلاش کوشان لنجان - دلیران تنگستان- دهیاری آقبلاغ شهرکرد – شهرداری خرمشهر – کوثر نوین یزد

سهمیه سوم :  شهرداری نجف آباد -  آرمان گناوه - شهید نوروزی چلیچه – استقلال نوین ماهشهر

شرایط حضور تیم ها طبق دستورالعمل مصوب فصل 94-93:
نحوه برگزاری مسابقات پس از اعلام آمادگی تیم ها ، اعلام خواهد شد .
در نهایت 2 تیم به مسابقات دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل 95-94 صعود خواهد کرد .
تیم های حاضر در مسابقات مناطق می توانند 15 بازیکن طبق شرایط ذیل در لیست اسامی ثبت کنند :
 12 بازیکن رده سنی آزاد + 3 بازیکن متولد 11/10/72 ببعد .
تیم های مسابقات مناطق مجاز به استفاده از حداکثر 2 بازیکن سهمیه لیگ برتری یا دسته اول است .
سایر موارد طبق دستورالعمل مسابقات فوتبال ساحلی کشور فصل 94-93 که برای کلیه استان ها در اردیبهشت 93 ارسال شد و قابلیت دانلود نیز از سایت فدراسیون فوتبال را دارد برگزار می شود .

تاریخ قرعه کشی مسابقات نیز در تاریخ 30/10/93 اعلام می شود که باشگاههایی که مدارک خود را به کمیته ساحلی  در تاریخ مقرر به طور کامل تحویل داده اند در قرعه کشی حضور خواهند داشت .

استانها و باشگاههای درخواست کننده میزبانی نیز می بایست  نسبت به درخواست میزبانی خود به صورت مکتوب به فدراسیون اقدام کنند.
باشگاهها نسب به  تحویل مدارک که قبلاً نیز طی نامه های فوق الذکر اعلام شده بود از تاریخ 10/10/93 لغایت 20/10/93 به کمیته فوتبال ساحلی و طبق دستورالعمل برگزاری مسابقات فصل 94-93 اقدام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار