استاندار کرمان در نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و معاونین استاندار بر برگزاری هرچه باشکوه و پرمحتوی ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،علیرضا رزم حسینی با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی ، ایمان و توکل بخدا، رهبری های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) ، حضور گسترده اقشار مختلف مردم را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

استاندار گفت: باید در ایام الله دهه فجر ضمن ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه به بیان خدمات و دست آوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و برنامه ها فراگیر، مردمی و خودجوش باشد.

آقای رزم حسینی بر مشارکت دستگاههای اجرائی ، نهادها، سازمانها و نیروهای مسلح و همچنین تشکلهای مردمی تاکید کرد.

در این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به بیان رویکرد و سیاست های ستاد دهه فجر استان پرداخت و گفت: تحکیم ارزشهای انقلاب اسلامی بالاخص جایگاه رفیع ولایت ، بیان برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی ، فراگیربودن و مردمی بودن جشنها ، توجه به قشر جوان ، نو آوری و خلاقیت در برنامه ها، توجه به محتوا و تاثیرگذاری برنامه ها ، برپائی جشن ها و شادابی در جامعه از جمله اصول و سیاستهای ستاد دهه فجر استان کرمان است.

صدفی بر تشکیل ستاد دهه فجر در شهرستانها ، بخشها و همچنین 25 کمیته تخصصی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: بزودی ستادهای مردمی دهه فجر در محلات و شهرک ها نیز تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دهه فجر ، باشکوه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.