معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از ایجاد بسترهای مناسب آموزشی زیست محیطی با اجرای طرح همیار محیط زیست در مدارس غرب تهران خبر داد.

 رضا مددی معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح همیارمحیط زیست منطقه اظهار کرد: بخش عمده‌ای از عوامل تخریب محیط زیست رفتارهای نادرست محیط در جامعه شهروندی است و در همین راستا مدیریت شهری انتقال مفاهیم آموزشی در جهت بهبود وضعیت محیط زیست را در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه افزود: فاز اول طرح همیاران محیط زیست شهری ویژه کودکانو نوجوانان در حال اجرا است.

مددی تصریح کرد: طرح همیار محیط زیست با هدف ایجاد بستر آموزشی و فرهنگسازی در مدارس غرب تهران اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح دانش‌آموزان با آموختن روش‌های صحیح پاسداری از محیط زیست آشنا شده و فرهنگسازی و نهادینه شدن اصول و پاسداری از منابع طبیعی در بین دانش‌آموزان ترویج داده می‌شود.

معاون شهرداری منطقه 5 در ادامه افزود: برگزاری جشنواری آثار دانش‌آموزان در موضوعات مختلف محیط زیست درقالب عکس، فیلم کوتاه و کاریکاتور از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

معاون امورشهری و محیط زیست منطقه5 در پایان گفت: مهمترین اولویتهای مورد توجه در حوزه محیط زیست مدیریت آلودگی هوا، مدیریت آلودگی آب و کاهش تولید فاضلاب مدیریت و کاهش تولید پسماند و مدیریت آلودگی خاک، مدیریت مصرف آب، مدیریت مصرف انرژی، حفاظت ازتنوع زیستی و گسترش فضای سبز است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بستر ، همیار ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار