معاون مالی و اقتصادی منطقه 6 از راه اندازی انبار مجازی در سامانه‌ای که در اداره کنترل عملکرد منطقه است خبر داد.

حسین حیدری معاون مالی و اقتصادی منطقه 6 ، در گفت‌وگوبا  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به راه اندازی انبار مجازی اظهار کرد: از اقدامات شاخص این اداره راه اندازی انبار مجازی است که در سامانه‌ی اداره کنترل عملکرد این منطقه است و همه مناطق در این سامانه عضو هستند.

وی تصریح کرد:وارد کردن فهرست کالاهای موجود انبار منطقه در این سامانه ورد و بدل کردن این کالاها میان مناطق دیگر، به این کالا‌ها میان مناطق دیگر، به این صورت که اگر کالایی در این منطقه وجود نداشته باشد و به آن نیاز باشد از مناطق دیگری که این کالارا در اختیار دارند گرفته و العکس ، از مزیت راه اندازی این سامانه مجازی است.

حیدری در پایان ادامه داد: ثبت اسناد مصرفی و غیر مصرفی ،ثبت حواله‌های تحویل شده به واحدها ، ساماندهی و ارسال اموال اسقاط به انبار هاشم آباد ، ارسال لیست اقلام خریداری شده غیر مصرفی به امور مالی و اموال شهرداری تهران ، لیست برداری اموال از واحدهای تابعه از منطقه ، الصاق برچسب اموال به اجناس خریداری شده غیر مصرفی ، بازدید  و بررسی از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی و.... به عنوان عضو کمسیوون تحویل و انبار‌و‌ اموال ، تعامل با حسابداری و اداره  املاک بابت حل بندهای حسابرسی و... از دیگر اقدامات این اداره است.

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: انبار ، کالا ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.