رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: برای کسب سهیمه المپیک و قهرمانی آسیایی در تلاش هستیم.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوهای آب‌های آرام و روئینگ در 2 مرحله برای کسب سهمیه در کشور برزیل و قهرمانی آسیا آغاز شده است.
 
وی افزود: البته بعضی از اردوهای تدارکاتی از 26 دی ماه شروع می‌شود و در ارومیه جوانان روئینگ به مدیریت طاهر کبوتری در جهت قهرمانی آسیا و اردوی بزرگسالان روئینگ مردان هم در ورزشگاه آزادی شروع خواهد شد.
 
امینی در ادامه تصریح کرد: اردوهای تدارکاتی آب‌های آرام هم که به روال خودش پیش می‌رود.
 
وی در خصوص تعداد نفراتی که در اردوی بزرگسالان روئینگ شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: اردوی بزرگسالان با حضور ورزشکاران؛ خشایار عباس‌آبادی، حمیدرضا رضوانی، آرمین کرمبین، صابر نادری، مجتبی شجاعی، امیر رهنما و وحید جوهری با مربی محمدعلی قرائت و کمک مربی کیهان شمسی از 27 دی ماه در ورزشگاه آزادی اردوهای تدارکاتی خود را آغاز می‌کنند.
 
رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه اظهار داشت: تعداد نفرات در اردوی بزرگسالان روئینگ 8 نفر است که 2 نفر یک پارو شرکت می‌کنند و 6 نفر چند پارو شرکت خواهند کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین اردوی روئینگ جوانان از 27 دی ماه زیر نظر طاهر کبوتری با حضور ورزشکاران محمدحسین حقی، علی شاه‌محمدنیا، حمیدرضا چوبداری، محمد زارعی، محمدحسین ملک‌محمدی، امیرحسین محمودپور و میلاد الله‌وردیان شرکت خواهند کرد.
 
وی در ادامه بیان داشت: روئینگ دختران در گیلان، زنجان، تهران و همدان کار خود را آغاز کرده‌اند و به صورت غیرمتمرکز در اردوی تدارکاتی هستند.
 
امینی تأکید داشت: بانوان تا آخر سال در استان‌های خود و زیر نظر مربی به تمرینات خود در اردوهای تدارکاتی ادامه خواهند داد. البته این کار 2 دلیل داشت یکی به علت پوشش دادن ورزشکاران بیشتر و با توجه به این که فصل امتحانات است، ما خواستیم که ورزشکاران در شهر خودشان باشند تا راحت‌تر به برنامه‌های خود ادامه دهند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بعد از عید اردوهای تدارکاتی را در یک منطقه متمرکز خواهیم کرد و تعداد نفرات دعوت شده از بانوان 22 نفر هستند ولی به صورت غیرمتمرکز در اردو هستند و بعد از تست‌گیری که انجام خواهد شد، تعداد ورزشکاران انتخابی کم خواهد شد و اردوهای تدارکاتی آینده را هم به صورت متمرکز شروع خواهیم کرد.
 
رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه تصریح کرد: اردوهای تدارکاتی به دلیل برودت هوا متمرکز نخواهند بود.
 
وی در ادامه بیان داشت: اردوی تدارکاتی آب‌های آرام فردا مرحله دوم آن به اتمام می‌رسد و ورزشکاران یک هفته به استراحت خواهند رفت و مجدد اردوی تدارکاتی ورزشکاران کایاک آغاز خواهد شد.
 
امینی در ادامه خاطرنشان کرد: مربی‌های تیم‌های ملی روئینگ هم مشخص شده و امیدوارم که ورزشکاران با پشتکار بیشتر به تمرینات بپردازند تا بتوانند در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک ریو 2016 به جایگاه رفیعی صعود کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار