سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیر دولتی از تسهیل درصدور قوانین موسسه‌های خیریه به منظور کاهشد دغدغه‌های خیرین در تاسیس موسسه‌ها خبر داد.

حسن خیر‌خواه، سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعالیت موسسه‌های خیریه گفت: در حال حاضر 35 موسسه خیریه در حوزه‌های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری، حمایتی در کشور فعالیت می کند که البته موسسه‌های در حوزه توانبخشی معلولان و سالمندان فعالیت بیشتری دارند.
وی با اشاره به پوشش مادی و معنوی حوزه‌های مختلف تصریح کرد، حوزه حمایتی به طور عام تمام حوزه‌های توانبخشی، اجتماعی پیشگیری حمایت می‌کند.

سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر مرکز غیر دولتی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه خراسان رضوی دارای بیشترین موسسه‌های خیریه است افزود: منابع مالی موسسه‌های خیریه از سوی خیرین تامین می‌‌شود که البته سازمان در مواردی در جهت تقویت موسسه‌های خیریه و توانمند سازی مددجویان اعتبارات مالی به‌ آن‌ها تخصیص می‌‌دهند.

خیرخواه تاکید کرد: در جهت صدور مجوز برای موسسه‌های بازنگری انجام شده تا مراحل صدور مجوز کمتر شود و خیرین بتوانند به سهولت مجوز موسسه‌های خیریه را کسب کنند که این بازنگری تا پایان سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/  

برچسب ها: بهزیستی ، خیرین ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار