دبیر و جانشین شهرداری در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 گفت: سمیناری با هدف آشنایی دانش آموزان با حوادث طبیعی روز شنبه 13 دی ماه برگزار می‌شود.

محمدابراهیم ملا صالحی، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در نظر داریم سطح آگاهی و دانش، دانش آموزان در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی را افزایش دهیم،‌ اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و تداوم آموزش و اطلاع رسانی بیشتر برای دانش آموزان مدارس برای مقابله با زلزله و حوادث طبیعی دانش آموزان مدارس راهنمایی سطح منطقه در این زمینه آمادگی و آگاهی پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این سمینار یک مدرس در زمینه آموزش کمک‌های اولیه و نحوه مقابله با زلزله حضور خواهد داشت، افزود: مدرس مربوطه با بیان اطلاعات لازم در خصوص زلزله به بیان توصیه‌های فنی به منظور کاهش خطرات، اطلاعاتی در مورد تخلیه امن، تثبیت لوازم در مدرسه، تهیه کوله پشتی و نحوه‌ی چیدمان در محیط مدرسه و همچنین تمام تمهیدات قابل اجرا قابل از وقوع زلزله، زمان زلزله و بعد از آن را برای دانش آموزان بیان می‌کند.

ملاصالحی در پایان گفت: در این سمینار که با حضور 40 نفر از دانش آموزان مقطع راهنمایی برگزار می شود، آموزش‌گر مربوطه به سوالات مطرح شده نیز پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار