سرپرست تیم تیراندازی پردیسان گفت: از آغاز لیگ هدفمان حرفه‌ای شدن تیم و صعود به رده‌های بالاتری بود که با تلاش مربیان و تیراندازان به آن دست یافتیم.

نعیم سرشار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: لیگ دسته یک تیراندازی امسال نهمین دوره از مسابقات کل کشور بود که خوشبختانه تیم پردیسان با همت همه اعضا و تیم و کادر فنی توانست به لیگ برتر صعود کند.

سرشار ادامه داد: حدود 9 ماه از تاسیس تیم پردیسان می‌گذرد که از همان ابتدا هدف حرفه‌ای بودن تیم و صعود به رده‌های بالاتر تیراندازی بود اعضا تیم ما شامل 4 نفر دربخش تپانچه و 6 نفر در بخش تفنگ است.

سرپرست تیم پردیسان گفت: سطح لیگ دسته یک فوق‌العاده بود و همه تیم‌ها با تجربه بسیار بالایی در مسابقات شرکت می‌کردند انتظار می‌رود با این سطح برگزاری مسابقات توجه بیشتری به لیگ دسته یک شود.

سرشار افزود: ما از همان ابتدا مسابقات تمرینات را به طور منظم برگزار کردیم و توانستیم با افزایش سطح کیفی هدفمان که همان صعود به لیگ برتر بود دست پیدا کنیم.

وی درباره برنامه‌های تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: الان که تیم به لیگ دسته برتر صعود کرد شرایط فرق می‌کند با توجه به اینکه تیم‌ها در لیگ برتر حرفه‌ای‌تر هستند لازم است تمرینات منجسم‌تر و مداوم باشد تا بستری مناسب برای حضور موفق در لیگ برتر فراهم شود.

ما از هفته گذشته برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم برای حضور در لیگ را انجام دادیم.

سرشار گفت: معضل اصلی ما مسئله مالی است تا انداز‌ه‌ای به ما کمک می‌کند ولی کافی نبود و خود باشگاه سعی می‌کردند هزینه‌ها را تامین کند تا مشکلی برای تیم بوجود نیاید.

وی ادامه داد: ما در جذب اسپانسر هم با مشکل روبرو بودیم که همکاری کافی با ما نمی‌شد اگر حامیان مالی حمایت‌های لازم از تیم را داشته باشند ما با ورزشکاران و مربیان که در اختیار داریم در لیگ برتر می‌توانیم با تیمهای حرفه‌ای و قدرتمند رقابت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار