فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از هلاکت یک شرور و قاتل مسلح فراری و دستگیری یک تن دیگر در درگیری مسلحانه پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد دفتری فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با اشرار مسلح، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه دو شرور مسلح در توابع روستای دامن محور ایرانشهر - خاش  شدند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه افراد مورد نظر بلافاصله با محاصره منطقه، در درگیری مسلحانه با اشرار یکی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و یک تن دیگر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به اینکه این دو شرور سابقه قتل، شرارت و نا‌امنی در سطح منطقه را در پرونده خود دارند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل موردنظر دو قبضه اسلحه به همراه مقادیری مهمات و افشانه گاز اشک آور کشف و ضبط شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۶ ۲۱ دی ۱۳۹۳
واقعا خدا قوت به این پرسنل زحمت کش و از جان گذشته، بنده نیز به نوبه خودم از مسئولان خواهشمندم نسبت به افزایش حقوق پرسنل از جان گذشته اقداماتی بکنن. خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
حسین نصیری
۱۹:۴۶ ۲۱ دی ۱۳۹۳
باید خداقوت بگویم به این عزیزان ممنون اززحمات ارزشمندتان .از مسئولان خواهشمندم نسبت به جذب نیرو وافزایش حقوق این عزیزان اقدام کنند واقعا بوجه نیروی انتظامی وپرسنل آن نسبت به حجم کارشان کم است !هرچه پرسنل متعهددراین نیرو بیشتر باشد امنیت بیشتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۱ دی ۱۳۹۳
با سلام خسته نباشید و اجرکم عندا...
آخرین اخبار