خلفان ابراهیم مهاجم تیم ملی قطر خود را برای بازی این هفته مقابل تیم ملی ایران آماده می‌کند و قصد دارد با گلزنی در این دیدار مانع از شکست تیم فوتبال کشورش شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی جام ملت‌ها، نخستین بازی تیم ملی قطر روز یکشنبه مقابل تیم ملی امارات برگزار می‌شود.

او از مدتها پیش به دلیل آسیب دیدگی از همراهی تیم ملی قطر بازمانده و حتی در قهرمانی این تیم در رقابتهای جام خلیج فارس که نوامبر گذشته برگزار شد حضور نداشت.

خلفان ابراهیم یکی از بازیکنان کهنه کار و باتجربه فوتبال قطر است و در دیدار فردا مقابل تیم فوتبال امارات به میدان می‌رود تا خود را آماده رویارویی با ایران در روز یکشنبه کند.

ابراهیم اولین مرتبه در سال 2006 به تیم ملی قطر دعوت شد و از آن زمان تاکنون همواره در ترکیب اصلی تیم حضور داشته است.

تیم قطر در بازیهای جام خلیج فارس موفق به شکست تیم ملی عربستان در دیدار فینال و رسیدن به عنوان قهرمانی شد و به همین دلیل است که نهایت تلاش خود را برای شکست دادن ایران بکار بسته زیرا از نظر آنان تیم فوتبال ایران تنها رقیب جدی قطر در گروه C بازیهای جام ملتهای آسیا است.

جمال بلمادی سر مربی تیم فوتبال قطر در مورد مهاجم 26 ساله خود گفت: خلفان یک بازیکن کلیدی است، هر چند بازیهای جام خلیج فارس را از دست داد اما حالا دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در جام ملتها حاضر خواهد شد.

خلفان از اینکه می‌تواند بار دیگر در ترکیب تیم ملی قطر حضور داشته باشد خوشحال است، مخصوصاً پس از قهرمانی که در جام خلیج فارس کسب کردیم زیرا همه ما معتقد هستیم این پیروزی بزرگ بر ارزش‌های تیم ما اضافه کرد.

سرمربی تیم فوتبال قطر در ادامه افزود: خلفان طی 8 سال گذشته در عضویت تیم ملی بوده و دارای تجربه بالایی است. هدف اول ما برای شروع بازیهای جام ملتها شکست دادن امارات است پس از آن همگی خود را برای رویارویی با تیم ملی ایران آماده می‌کنیم.

آنان رقیب اصلی ما در این رقابتها هستند و امیدوار به شکست دادن ایران هستیم. در صورتی که بازی یکشنبه مقابل تیم امارات را با پیروزی به پایان برسانیم، بازیکنان انگیزه و روحیه مضاعفی برای رویارویی با ایران پیدا می‌کنند.

بازی مقابل تیم فوتبال امارات به دلیل حضور هر 2 کشور در حوزه خلیج فارس نیز دارای جذابیت و حساسیت بالایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار