سایت استرالیایی‌ اسپورتال نوشت: تیم فوتبال استرالیا حساب‌ ویژه‌ای بر روی تیم ملی ایران باز کرده و می‌داند مردان کی‌روش به راحتی از قهرمانی نمی‌گذرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورتال: سایت استرالیایی اسپورتال تا قبل از آغاز بازی تیم‌های ایران و بحرین نوشت: استرالیایی‌ها حساب ویژه‌ای بر روی تیم فوتبال ایران باز کرده‌اند، ایران روز یکشنبه فرصت خوبی در اختیار دارد تا با کسب پیروزی مقابل بحرین در مسیر قهرمانی این رقابت‌ها گام بردارد.
 
در ادامه گزارش آمده است: تیم فوتبال ایران تا قبل از آغاز بازی‌های جام ملت‌های آسیا دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌های ملی عراق وکره جنوبی‌ انجام داد که در هر دو مورد پیروز میدان شد.

هر چند این تعداد بازی تدارکاتی ناکامی به نظر می‌رسد اما بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال ایران به صدرنشینی در گروه c اطمینان کامل دارند تیم بحرین در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس حتی یک گل هم به ثمر نرساند و بدون پیروزی از این رقابت‌ها حذف شد.
 
هر چند برای تیم فوتبال ایران ،‌بازی مقابل بحرین آسان به نظر می‌رسد اما کی روش نمی‌تواند از هاشم بیک زاده و پژمان منتظری به دلیل مصدومیت در این دیدار بهره ببرد.

هاشم بیگ زاده بازیهای جام جهانی 2014 را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود و به گفته‌ی کارلوس کی روش غیبت او می‌تواند ضربه سنگینی به تیم وارد کند.

اسپورتال در ادامه نوشت: شش بازیکن تیم ملی ایران از جمله بازیکنان مشغول در لیگ‌های اروپایی بوده و سطح فنی آنان به تنهایی می‌تواند تضمین کننده‌ی صدرنشینی این تیم در گروه C باشد.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران در خط میانی هماهنگی و انسجام ایجاد کرده و رضا قوچان نژاد در رقابت‌های این فصل تیم الکویت 7گل به ثمر رساند و می‌تواند در ترکیب تیم ملی ایران هم با گلزنیهای خود رقیبان را از پیش رو بردارد.

اسپورتال ادامه داد: محمد حسین مدافع و اسماعیل عبد اللطیف مهاجم تیم بحرین از جمله بازیکنان پر امید این تیم برای ایستادن مقابل تیم ملی ایران هستند. عبداللطیف دارای سابقه‌ی 34 گل ملی بوده و امیدوار به گلزنی‌های بیشتر در جام ملتهای آسیا است.

سابقه مربیان 2 تیم نشان دهنده برتری آشکار کارلوس کی روش پرتغالی بر مرجان عید سرمربی تیم بحرین است.

مرجان عید پس از اخراج عدنان حمد هدایت تیم ملی بحرین را بر عهده گرفت و اولین تجربه‌ی مربیگری خود در سطح ملی را پشت سر می‌گذارد.

اما کارلوس کی روش در تیمهای بزرگی مانند رئال مادرید و منچستر یونایتد سابقه‌ی فعالیت دارد و در دو دوره دستیار سر الکس فرگوسن بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار