در ادامه رقابت‌های دسته دوم فوتبال انگلیس‌ قوچان نژاد و هم تیمی‌های او در چارلتون برابر نایتنگهام فارست به میدان می‌روند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال چارلتون که در فصل 2016-2015 بار دیگر رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان را در فهرست نفرات خود دارد، روز سه شنبه ( فردا) در هفته سوم رقابت‌های  دسته دوم فوتبال انگلیس یا چمپیونز‌ شیپ به مصاف تیم ناتینگهام فار‌ست، یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های انگلیس خواهد رفت.

 چارلتون که از دو بازی گذشته خود 4 امتیاز اندوخته در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی‌ قرار دارد این تیم روز شنبه در دیدار برابر دربی کانتی به تساوی 1-1 دست یافت.

 نام رضا قوچان نژاد در آن دیدار در فهرست 18 نفره چارلتون قرار داشت اما فرصت حضور در میدان به او داده نشده این در حالی است که مهاجم تیم ملی کشورمان در اولین مسابقه چارلتون در چمپیونز شیب در برابر داگنهام‌‌اند راجرز از دقیقه 62 به میدان و یک گل به ثمر رساند که آن مسابقه را چارلتون 4-1 برد.

 حالا باید منتظر ماند و دید آیا سرمربی چارلتون بار دیگر به قوچان نژاد در برابر نایتنگهام فارست میدان خواهد داد یا خیر.

 نایتنگهام فارست که روزگاری از تیم‌های بزرگ انگلیس بود اکنون در دسته دوم هم حال  روز خوشی ندارد و در رتبه دوازدهم  قرار دارد.

انتهای پیبام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار