دو نشان طلایی و 6 دیپلم افتخار، دست‌آورد ارسال آثار کودکان و نوجوانان ایرانی به ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی مرکز هنری 'یانگ اینویز' کشور هند بود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این مسابقه‌ی هنری «عارفه آقایی» دختر 11 ساله سمیرمی از استان اصفهان و «میترا میکائیل» دختر 12 ساله اردبیلی نشان طلایی این مسابقه را از آن خود ساختند.

«جشن چهارشنبه سوری» و «عروسی عشایر ایرانی» موضوع نقاشی این دو کودک هنرمند بود که بخشی از فرهنگ و آیین‌های ملی ایران را در نقاشی‌های خود به تصویر کشیدند.

بر همین اساس در این مسابقه که با موضوع آزاد و در سال 2014 میلادی برگزار شد، دو جایزه‌ی دیگر با عنوان «دیپلم افتخار هیات داوری» به «شبنم مرادی» 7 ساله از شهرستان شیروان استان خراسان شمالی و «مهدی سابقی» 12 ساله از خراسان جنوبی تعلق گرفت.

چهار دیپلم افتخار نیز از این مسابقه‌ی هنری نصیب «عاطفه الهی» 8 ساله از خراسان شمالی، «محمد‌رضا جعفری» 10 ساله از خلخال در استان اردبیل و «ملیحه عرب» 9 ساله و «فاطمه شفیع‌زاده» 10 ساله از اصفهان شد. 

در مسابقه‌ی نقاشی مرکز هنری "یانگ اینویز" کشور هند 4هزار و پانصد اثر از 13 کشور جهان شرکت داده شده بود که 20 اثر آن به اعضای مراکز کانون سراسر کشور تعلق داشت. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار