مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم تیم ملی کشورمان اولین بازی خود را با برد شروع نماید تا بتواند برای مسابقات بعدی روحیه بالایی داشته باشد.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 اظهار داشت: در حال حاضر تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا به نسبت سال‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به ارائه گذاشته‌اند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها چگونه عمل خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود مقابل بحرین بتواند موفق عمل کند و پیروز از میدان خارج شود چرا که این بازی می‌تواند برای ما سخت باشد اما با گرفتن 3 امتیاز این دیدار مطمئنا روحیه تیم ملی کشورمان بالا خواهد رفت.

وی درباره وضعیت اردوی کیش آبی پوشان تصریح کرد: امکانات موجود در اردوی کیش بسیار مناسب است و امیدوارم با بازیکنانی که به تازگی به جمع اردوی کیش اضافه شدند بتوانیم تمرینات قابل قبولی را از خود به جای بگذاریم.

فکری بیان کرد: در حال حاضر هلمکه، کرار، برهانی و دیگر بازیکنانی که توانسته بودند خود را از روز اول به جمع تیم اضافه نمایند هم اکنون این افراد در تمرینات آبی پوشان شرکت دارند و امیدوارم با حضور این بازیکنان تمرینات بهتری را در پیش رو داشته باشیم.

وی درباره وضعیت هلمکه بازیکن آلمانی- برزیلی عنوان کرد: در حال حاضر هلمکه دو روز است که همراه دیگر آبی پوشان به تمرین می‌پردازد و قرار است که این بازیکن در تمرینات عصر امروز پا به توپ شود و از لحاظ فنی مورد ارزیابی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فکری ، فوتبال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار