لوییس سوارز، بازیکن سابق لیورپول و باشگاه بارسلونا استیون جرارد را در لیورپول غیرقابل جایگزین معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، استیون جرارد، بازیکن باشگاه لیورپول و کاپیتان با سابقه و وفادار این تیم پس از 17 سال حضور در لیورپول اعلام کرد که در پایان فصل قصد جدایی از این تیم را دارد و می‌خواهد به لیگ آمریکا "MLS" بپوندد.
 
لوییس سوارز بازیکن سابق باشگاه لیورپول و فعلی باشگاه بارسلونا بر این باور است که استیون جرارد در باشگاه لیورپول جایگزینی ندارد.
 
وی در این خصوص گفت: لیورپول تیم بسیار خوب و سرسختی است، بازیکنان بزرگ دنیا خواهان حضور در این تیم هستند، آن‌ها هافبک‌های بزرگی دارند که می‌توانند به صورت درخشان و برجسته در زمین ظاهر شوند و من اطمینان دارم سرمربی همیشه در خصوص جایگزینان فکر می‌کند.
 
استیون جرارد بازیکنی است که بسیاری به عنوان یک بازیکن و یک انسان به او احترام می‌گذارند. او واقعاً یک الهام‌بخش و یک وزنه سنگین در طول دوران حرفه‌ای فوتبال من بود.
 
او به من گفت که در لیورپول یک فصل دیگر بمان و تنها در صورتی که بارسلونا تو را خواست به آن تیم برو. به طور قطع می‌توانم بگویم این مهم‌ترین توصیه و نصیحتی بود که تاکنون او به من کرده بود و من از کسی شنیده بودم.
 
گفتنی است باشگاه لیورپول هم‌اکنون در جدول رقابت‌های لیگ پریمیر موسوم به لیگ جزیره در جایگاه نهم قرار دارد و این هفته باید به مصاف تیم ساندرلند برود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوارز ، جرارد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار