فابیو کاپلو سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است آندیکه از سوارز در پست مناسبی استفاده نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لوییس سوارز ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا که این فصل از لیورپول به جمع کاتالان‌ها پیوست، نتوانسته بازی‌های خوبی برای کاتالان‌ها به نمایش بگذارد. این ستاره در 770 دقیقه تنها 2 برای برای بارسا گلزنی کرده است.  

فابیوکاپلو سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است سوارز اروگوئه‌ای در پست مناسبی بازی نمی‌کند.  

وی در این خصوص گفت: مطمئنا انریکه بهتر از هرکسی می‌داند که از سوارز در کجا استفاده کند، اما به نظر من بازی در جناحین برای او پست مناسبی نباشد. او یک گلزن تمام عیار است و من فکر می‌کنم بازی در جناحین 50 درصد کارایی او را می‌گیرد. به نظر من سوارز باید در نوک خط حمله بازی کند. سوراز یکی از بهترین مهاجمان جهان است و اندیکه تلاش می‌کند تا راه حل مناسبی برای مشکل این بازیکن پیدا کند.  

سرمربی ایتالیایی در ادامه افزود: این تیم بارسلونا تلاش دارد تا مانند گذشته بتواند در هر بازی توپ و میدان را در اختیار داشته باشد، اما سرعت آنها مانند قبل نیست. بارسلونا در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان قرار است در مرحله یک هفتم به مصاف تیم منچسترسیتی برود.

کاپلو معتقد است تیم انگلیس نمی‌تواند برای بارسا مشکلی ایجاد کند و این تیم براحتی می‌تواند منچسترسیتی را شکست دهد.  
 
وی در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم منچسترسیتی رقیب سرسختی برای بارسا باشد. سیتی در مرحله گروهی نتوانست بازی‌های خوبی ارائه دهد. این تیم انگلیس انگیزه خوبی برای ارائه بازی‌های درخشان نداشت.  

درحال حاضر این تیم حریف آسانی است، اما این دیدار قرار است در ماه فوریه برگزار شود بنابراین باید ببنیم تا آن زمان چه اتفاقی قرار است بیافتد.

انتهای پیام/  
 
برچسب ها: کاپلو ، فوتبال ، سوارز ، رئال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار