ششمين نمايشگاه بين المللی در و پنجره و صنايع وابسته که "بزرگترين نمايشگاه بين المللي در و پنجره منطقه خاورميانه" محسوب می‌شود، سوم تا ششم بهمن با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمايشگاه‌های بين المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته؛ در اين نمايشگاه 470 شرکت از جمهوري اسلامي ايران و 8 کشور خارجي، جديدترين و نوين ترين توليدات ، تجهيزات و خدمات مربوط با صنعت در و پنچره ، سيستم هاي کنترل ترددي و ديگر صنايع وابسته را عرضه و در معرض ديد علاقمندان قرار خواهند داد.

در اين نمايشگاه شرکت هائي از کشورهاي ترکيه، چين، اسپانيا، هنگ کنگ، ايتاليا، امارات، آلمان و تايوان درکنار شرکت ها و بنگاههاي اقتصادي کشورمان، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه مي کنند.

تعداد شرکت هاي خارجي از 47 شرکت پارسال، امسال با حدود 30 درصد افزايش به 70 شرکت رسيده است و از نظر متراژ نيز بخش خارجي اين نمايشگاه، امسال 150 درصد رشد نشان مي دهد.

ششمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته در 13 سالن نمايشگاهي و در پنج گروه اصلي؛ گروه پروفيل يو پي وي سي، گروه در و پنجره يو پي وي سي، گروه ماشين آلات و تجهيزات، گروه در و پنجره آلومينيومي و گروه يراق آلات، شيشه پنجره و نشريات تخصصي و بصورت تفکيکي برگزار مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار